مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. آبان 1391 - 6:58   |   کد مطلب: 4207
در نشست محفلی فتنه‌گران مطرح شد؛
مشی مسلحانه پیشنهاد آقاجری برای براندازی نظام
با وجود اینکه چهره‌ها و شخصیت های اصلاح طلب تلاش‌های مضاعفی را برای بازگشت به حاکمیت آغاز کرده‌اند، آقاجری از توسل به بیگانگان و مشی مسلحانه به عنوان راهکار فتنه‌گران برای براندازی نظام جمهوری اسلامی یاد کرد.
مشی مسلحانه پیشنهاد آقاجری برای براندازی نظام

به گزارش صدای دانشجو به نقل از ندای انقلاب، با وجود اینکه تا زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مدت زمان زیادی باقیمانده است، اما چهره‌ها و شخصیت های اصلاح طلب طی ماههای گذشته با برگزاری جلسات محفلی، انجام سخنرانی و مصاحبه، نوشتن مقاله در رسانه‌ها، برگزاری همایش و ... تلاش‌های مضاعفی را برای بازگشت به حاکمیت آغاز کرده‌اند؛ هرچند هنوز بخشی از آنان مرزبندی خود را با فتنه و فتنه‌گران بطور دقیق و صریح روشن نکرده‌اند.

با این حال برخلاف مشی طیف مذکور هنوز فتنه‌گرانی هستند که همچنان بر اقدامات براندازانه خود پای می‌فشارند. کمااینکه هاشم آقاجری، عضو سازمان منحله مجاهدین به تازگی طی سخنانی بر توسل به بیگانگانان و مشی مسلحانه به عنوان راهکار فتنه‌گران برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تاکید کرده است.

آقاجری که گویا از زمان فتنه ۸۸ تاکنون در خواب زمستانی بسر می‌برده است، روز شنبه (۲۰ آبان ماه) با حضور در منزل تاج‌زاده، فتنه‌گری که دوران محکومیت خود را در زندان می گذراند؛ طی سخنان تندی علیه نظام جمهوری اسلامی بار دیگر پرده از چهره نفاق گونه سازمان منحله مجاهدین برداشت.

وی در بخشی از سخنانش با تاکید بر توسل به بیگانگان به عنوان یکی از راهبردهای براندازی نظام جمهوری اسلامی، خطاب به فتنه‌گران حاضر در جلسه می گوید: «انتخابات سال ۸۸ و حضور مهندس میرحسین موسوی شاید یکی از آخرین ازمون های جمهوری اسلامی باشد، یادمان است که مهندس بازرگان در دادگاه نظامی (دوره پهلوی) جمله تاریخی و معروفی را بیان کرد که “ما آخرین گروهی هستیم که با زبان قانون مخالفت می کنیم”. آقای بازرگان درست می گفت، ایشان و همفکرانشان و نهضت آزادی با تمام تز اصلاح طلبی که داشت در دهه ۴۰ و ۵۰ دیگر حرفش خریدار نداشت و جامعه و نسل جوان و دانشگاهیان به این نتیجه رسیده بودند که تمام ظرفیت اصلاح پذیری نظام از طریق قانون موجود به پایان رسیده و دیگر هیچ فعالیت اصلاح طلبی و رفورمیستی در چارچوب نظام امکان پذیر نیست. در دوران ۸ ساله دولت آقای خاتمی منتقدین اصلاح طلبی می گفتند، جمهوری اسلامی وارد دور باطل شده است و با وجود آنکه دو قوه با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند، اما در واقع این دو قوه به سد قوای دیگر برخورد می کنند و اصلاحات درون سیستم منتفی است. به هرحال اصلاح طلبان در سال ۸۸ نیز پا به میدان گذاشتند اما این بار حتی امکان ورود به سیستم نبود و استدلا ل مخالفین پشتوانه محکم تری پیدا کرد.»

آقاجری ادامه می دهد: «واقعا امیدوارم که دوستان اصلاح طلب بتوانند روزنه ای باز کنند و درون سیستم جمهوری اسلامی را اصلاح کنند. اگر روزی ثابت شود که دوران اصلاحات درون سیستمی به پایان رسیده، آن زمان چشم ها به سمت خارج می رود و آلترناتیوهای دیگری در دستور کار قرار می گیرد که انتخاب ما اصلاح طلبان نیست! »

آقاجری که همچنان به عنوان مدرس در دانشگاه شهید بهشتی تهران مشغول فعالیت است، از درپیش گرفتن مشی چریکی و مسلحانه به عنوان یکی دیگر از راهبردهای پیش روی فتنه‌گران برای براندازی نظام جمهوری اسلامی یاد کرده و اظهار می دارد: « شاه اگر نه به سخن مهندس بازرگان بلکه به سخن امینی و کسانی که قبولش داشتند گوش می داد، رفرم انجام می داد، آزادی و مجلس واقعی برگزار می کرد، اگر احزاب اجازه فعالیت داشتند و سانسور برداشته می شد و جلوی یکه تازی ساواک و شکنجه ها و مداخله آنان در زندگی مردم را می گرفت آن رژیم نیز مانند خیلی از رژیم ها که کمی عقلانیت بر آنها حاکم است،می ماند. در همین بهار عربی نیز شاهد همین تحولات هستیم؛ هرچند که گفته اند تاریخ برای عبرت گرفتن است، متاسفانه اگر حکومت ها از تاریخ عبرت می گرفتند هنگامی که حکومت اول از بین رفت دومی عبرت می گرفت و از بین نمی رفت. لذا اگر مهندس بازرگان و اصلاح طلبان صدایشان شنیده نمی شد و نسل من صدای مهندس بازرگان را نشنید و صدای رادیکالیسم و تزهای براندازانه و چریکی بلندتر از همه بود مقصر اصلی آن حاکمیت بود و از این روست که مصطفی تاج‌زاده و امثالش نیز هنوز بر اصلاحات درون سیستمی تاکید می کنند که آن تجربه تاریخی را تکرار نکنیم ! »

در این محفل خانگی محمد کیانوش راد، نماینده متحصن مجلس ششم؛ محمد نعیمی پور، نماینده متحصن مجلس ششم که فرزند فتنه‌گرش دوره محکومیت خود را در زندان سپری می‌کند؛ فیروزه صابر و فخرالسادات محتشمی‌پور، همسر تاج‌زاده مطالبی علیه جمهوری اسلامی و در حمایت از فتنه‌گران ایراد کرده اند.

گفتنی است، هاشم آقاجر درپی اهانت به اسلام و مقدسات دینی در جریان سخنرانی ۲۹ خرداد ماه ۱۳۸۱ در همدان تحت عنوان " پروتستانیزم اسلامی و دکتر شریعتی " دستگیر و به جرم ارتداد به اعدام محکوم گردید اما پس از دو بار تجدید نظر در حکم وی توسط دیوان عالی کشور به سه سال زندان، دوسال تبعید و نیز پنج سال ممنوعیت از تدریس محکوم گردید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار