مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. آبان 1391 - 7:01   |   کد مطلب: 4209
ما از چه کسي حمايت مي‌کرديم؟ بنده شخص خودم را مي‌گويم که از اين آقا حمايت کردم به خاطر همين مطلب؛ اول، عجل لوليک الفرج و دوم، سينه‌زني.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از جهان، مرتضي طاهري از مداحان پايتخت به زندگي نيوز گفت: براي آنکه جلسات دچار انحراف نشود و جريانات و افکار انحرافي در جلسات راه پيدا نکند، بايد در جلسات خود از يک روحاني با سواد، مهذب، خود ساخته و اخلاقي استفاده کنيم تا در جلسات ما اخلاق، منش، روش و سيره اهل بيت(ع) را بگويد.

وي ادامه داد: مردم عادي براي چه در جلسات امام حسين شرکت مي‌کنند؟ مي‌آيند که رئيس‌جمهور شوند؟ مثل آن آقايي که کلاه ما را برداشت و در هيات‌ها سينه زد و با عجل لوليک الفرج براي همه مشکل درست کرد. خوب گول اين را مي‌خورديم، ما از چه کسي حمايت مي‌کرديم؟ بنده شخص خودم را مي‌گويم که از اين آقا حمايت کردم به خاطر همين مطلب؛ اول، عجل لوليک الفرج و دوم، سينه‌زني.

وي ادامه داد: آن وقت بيايد جلوي آقا بگويد من، من هستم! هيچ‌کس جلوي آقا هيچ چيزي نيست حالا اينها که چيزي نيستند! مردم عادي براي امام حسين (ع)، دين خود و ساخته شدن مي‌آيند، نمي‌آيند در جلسات خود را نشان دهند و کانديداي مجلس، کانديداي رياست‌جمهوري، رئيس اتحاديه، رئيس صنف و... بشوند؛ مردم که براي اين موارد به هيات‌ها نمي‌آيند! بلکه براي اهل بيت (ع) است که در جلسات مذهبي حضور پيدا مي‌کنند. وي خاطرنشان كرد: مردم مي‌آيند که ببينند اهل بيت (ع) چه گفته‌اند.

خوب بايد اين را به خوبي تبيين کرد تا مردم بفهمند و به آن عمل کنند. به اين ترتيب زندگي و هيات‌ها درست مي‌شوند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار