مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. آبان 1391 - 7:02   |   کد مطلب: 4232
یکی از کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری اقدام به ارسال پیام انتخاباتی به مولوی عبدالحمید کرده و تقاضای حمایت از وی کرده است.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از سراج ۲۴، به تازگی شنیده شده که یکی از کاندیدهای احتمالی دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری، به مولوی عبدالحمید پیغام داده است که در صورت حمایت از وی در انتخابات ریاست جمهوری، به خواسته های مولوی اهمیت خواهد داد و آنها را اجرا خواهد کرد!

برخی از کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری به خیال اینکه حمایت مولوی عبدالحمید از مصطفی معین در انتخابات ۸۴، موجب رای گسترده ایرانیان اهل سنت به وی، بخصوص در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان شده است، با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای به وی خواستار حمایت مولوی عبدالحمید از آنان شده‌اند.

خبر دیگری در این زمینه حاکی است چندی پیش نیز یکی از کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری اقدام به ارسال پیام و درخواست حمایت برای سرکرده یکی از گروه‌های دراویش ارسال کرده بود.

دیده بان: در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری، شاهد حمایت مالی و معنوی فرقه های منحرف(مانند: دراویش گنابادی و بهائیت و...)، از برخی کاندیدهای ریاست جمهوری به جهت پیشبرد اهداف درون فرقه ای خود بودیم که البته، شکست سختی را متحمل شدند. خبر ها حاکی از این است که، برخی از فرقه های ضاله با یک پوشش هماهنگ و از قبل تعیین شده، فعالیت های زیر زمینی و غیر قانونی خود را شروع کرده اند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار