مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. آبان 1391 - 7:04   |   کد مطلب: 4263
آنتی ویروس نود۳۲ را فراموش کنید و با Microsoft Security Essentials آشنا شوید

یکی از عذاب آور ترین کارهای امنیتی برای ویندوز،آپدیت روزانه ی آنتی ویروس‌های مختلف از جمله نود ۳۲ است و دردسرهای یوزر و پسور جدید و از طرف دیگر آپدیت دستی این آنتی ویروس است.اکثرا همه از نود ۳۲ استفاده مي‌کنند یا کاسپراسکای. این ضد ویروس‌ها خوب هستند اما همان طور که میدانید دردسرهای خودشان را دارند.از طرف دیگر حجم فضای رمی که اشغال مي‌کنند زیاد است و سرعت سیستم را هم تا حدودی کاهش مي‌دهد.اما امروز مي‌خواهیم یک آنتی ویروس بسیار قدرتمند،سبک و آپدیت روزانه ی اتوماتیک بدون نیاز به یوزر و پسورد را معرفی کنیم: مایکروسافت سکوریتی اسنشیال(Microsoft Security Essentials)

Microsoft Security Essentials آنتی ویروس رایگان مایکروسافت است که در کنار امنیت بسیار بالا،ساده و کاربردی است. از مهمترین ویژگی این آنتی ویروس آپدیت آن است.Microsoft Security Essentials بعد از نصب به صورت اتوماتیک آپدیت مي‌شود و این آپدیت تنها ۲ دقیقه زمان مي‌برد و دیگر نیازی نیست که شما آن را آپدیت کنید.

همچنین در زمان استارت آپ هم ظاهر نمی شود تا سرعت سیستم شما را کاهش دهد و از همه مهمتر که این آنتی ویروس محصول غول نرم افزاری، مایکروسافت است. پس اگر به دنبال یک آنتی ویروس معتبر،راحت و بی دردسر برای آپدیت مي‌گردید،Microsoft Security Essentials بهترین گزینه است. قبل از نصب،از اکتیو بودن ویندوز خود مطمئن شوید و آنتی ویروس های دیگر را از PC خود Uninstall کنید.
اما Microsoft Security Essentials از کجا دانلود،و چطور نصب مي‌شود؟
به آدرس لینک زیر بروید:
http://windows.microsoft.com/en-US/windows/security-essentials-download

از قسمت کادری که در عکس زیر مي‌بینید،Select your version را کلیک کنید و نوع ویندوز خود(۳۲ یا ۶۴ بیتی) را انتخاب کنید و سپس دانلود و به راحتی نصب کنید.


در آخرین گزارش‌های امنيتي، آنتی‌ویروس رایگان شرکت مایکروسافت رتبه‌ی مورد قبولی کسب نموده است. هرچند سابقه‌ی شرکت مایکروسافت در بخش امنیت سابقه مناسب و درخشانی نیست اما با ارائه‌ی این آنتی ویروس این شرکت توانسته در این بخش نیز به موفقیت‌هایی دست پیدا کند. این برنامه که به اختصار MSE خوانده می‌شود جایگزین دو برنامه قبلی و ناموفق مایکروسافت یعنی Windows Defender و Windows Live OneCare شده است.

برخی ویژگی های این آنتی ویروس:
- محیط ساده با کاربری آسان
- عدم کاهش سرعت سیستم
- شناخت و پاکسازی انواع ویروس ها و بدافزارها
- بروزرسانی اتوماتیک و سریع

سیستم مورد نیاز برای نصب این آنتی ویروس:

- Operating System: Genuine Windows XP (Service Pack ۲ or Service Pack ۳); Windows Vista (Gold, Service Pack ۱, or Service Pack ۲); Windows ۷
- For Windows XP, a PC with a CPU clock speed of ۵۰۰ MHz or higher, and ۲۵۶ MB RAM or higher.
- For Windows Vista and Windows ۷, a PC with a CPU clock speed of ۱.۰ GHz or higher, and ۱ GB RAM or higher.
- VGA display of ۸۰۰ × ۶۰۰ or higher.
- ۱۴۰ MB of available hard disk space.
- An Internet connection is required for installation and to download the latest virus and spyware definitions for Microsoft Security Essentials.
- Internet Browser:
Windows Internet Explorer ۶.۰ or later.
Mozilla Firefox ۲.۰ or later.
- Microsoft Security Essentials also supports Windows XP Mode in Windows ۷.

نکات:
۱- این آنتی ویروس کاملا رایگان می‌باشد و فقط برای نصب باید ویندوز شما جنیون باشد.
۲- این برنامه نسخه‌ی دیگری مانندInternetSecurity و... که دارای فایروال باشد، ندارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار