مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. آذر 1391 - 6:37   |   کد مطلب: 4289
انتشار گزارش تحلیلی سایت وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از نشست‌های عناصر ضد انقلاب که با حمایت سازمان‌های جاسوسی استکبار برگزار می‌شود، اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی به شدت اپوزیسیون را شگفت زده کرد. مجری بی‌بی‌سی فارسی هم از این قاعده مستثنی نبود و به اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی اعتراف کرد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از موسسه راهبردی دیده بان، شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان موسسه راهبردی دید‌بان، انتشار گزراش تحلیلی وزارت اطلاعات از نشست‌های ضد انقلاب خارج‌نشین در پی نشست اخیر آن‌ها در پراگ، از اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی بر روی نشست‌های ضد انقلاب حکایت می‌کند، که این مطلب مورد اذعان و اعتراف عناصر ضد انقلاب نیز قرار گرفته است.

در همین راستا «سیاوش اردلان» مجری شبکه بی‌بی‌سی فارسی و از همکاران «پونه قدوسی» که بعد از رسوایی سوال برانگیز در برنامه «نوبت شما» از این برنامه کنار گذاشته شد به مطلبی اذعان کرده که بسیار درخور توجه است.

سیاوش اردلان

اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی بر ضد انقلاب که به خوبی در این گزارش آمده است، به شدت «اردلان» را شگفت‌زده کرده و وی طی انتشار مطلبی در صفحه فیس‌بوک اینچنین به این موضوع اعتراف می‌کند:«این گزارش نشون میده که اولا وزارت اطلاعات روی فعالیت‎‌های اینا اشراف داره و چقدر مخالف‌ها در ضعف و تفرقه و دلخوشی دست و پا می‌زنند.»

گفتنی است که پیش از این نیز محمد صادقی از اعضای ادوار تحکیم وحدت برگزار کنندگان این نوع نشست‌ها را افرادی متوهم خوانده بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار