مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. آذر 1391 - 7:44   |   کد مطلب: 4360

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم، مراسم ختم مادر محمد سلامتی"دبیر كل سازمان منحله مجاهدین انقلاب"عصر امروز با حضور چهره های اصلاح طلب در مسجد نور برگزار شد كه با حاشیه های جالبی همراه بود.

در این مراسم ختم، برخی از افراد مانند سید صفدر حسینی، سید رضا خاتمی، اسحاق جهانگیری، سلیمانی نماینده مجلش ششم ،عبدالله ناصری،فرشاد مومنی "استاد دانشگاه و اقتصاد دان"، محمد صدر"معاون عربی وزیر امرو خارجه در دولت اصلاحات"،عبدالله رمضان زاده"سخنگوی دولت هشتم"، علی خاتمی، جواد اطاعت، علی تاجرنیا"نماینده مجلس ششم"، بیژن زنگنه، عبدالواحد موسوی لاری، مرتضی حاجی، هادی خانیكی"روزنامه نگار"، مرتضی الویری، علی شكوری راد، حمید قزوینی"سخنگوی مجمع نیروهای خط امام"، هاشم آقاجری، ابراهیم اصغرزاده، مصطفی كواكبیان،محمد جواد حق‌شناس"مدیر مسئول روزنامه توقیف شده اعتماد ملی"، محسن صفایی فراهانی و فخرالسادات محتشمی پور حضور داشتند.

 

حاشیه‌های یك ختم سیاسی + عكس

حاشیه‌های یك ختم سیاسی + عكس

در این مراسم ظاهرا اصلاح طلبان استراتژی سكوت را انتخاب كرده بودند و از هر گونه سخن درباره شرایط سیاسی كشور و انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خودداری می كردند. حتی برخی اصلاح طلبان در مواجهه با خبرنگاران ترجیح می دادند خود را به سخن گفتن با دوستانشان مشغول نشان دهند تا خبرنگاران از گفتگو منصرف شوند.

حاشیه‌های یك ختم سیاسی + عكس

محمد صدر معاون وزیر امور خارجه دولت اصلاحات در بدو آغاز مراسم در حال ورود به مسجد نور بود كه در مواجهه با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در خصوص حضور محمدرضا عارف و محمد علی نجفی در انتخابات پیش رو گفت كه اول باید به مجلس ختم بروم و بعد ببینم چه اتفاقی می افتد. نكته جالب این است كه وی بعد از پایان مراسم از شلوغی آخر مراسم ختم استفاده كرد و به سرعت از مسجد دور شد.

حاشیه‌های یك ختم سیاسی + عكس

اسحاق جهانگیری وزیر صنایع دولت اصلاحات و یكی از كاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم نیز در مواجهه با خبرنگار تسنیم كه درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری پرسید، اظهار نظر جالبی كرد: " الان باران می‌آید و زیر باران جای مصاحبه نیست". جهانگیری در واكنش به دیگر سوالات خبرنگارتسنیم نیز افزود: "ولم كن، برو به كارت برس".

عبدالواحد موسوی لاری وزیر كشور دولت اصلاحات نیز در واكنش به سوال خبرنگار تسنیم درباره انتخابات آینده افزود: "الان عاشورا است. ان شالله در وقت مناسب درباره انتخابات صحبت می كنیم".

حاشیه‌های یك ختم سیاسی + عكس

ابراهیم اصغرزاده كه مناظره‌اش با حسین شریعتمداری در برنامه تلویزیونی شبكه سه سیما بازتاب فراوانی در رسانه ها داشت و اخیرا نیز با یكی از هفته‌نامه‌های اصلاح‌طلب گفتگو داشت در مواجهه با خبرنگار تسنیم كه درباره فضای سیاسی كشور سوال كرد با خنده تاكید كرد" اینجا جای مصاحبه نیست و من اهل مصاحبه نیستم"

مصطفی كواكبیان دبیر كل حزب مردمسالاری كه همواره دارای چهره ای خندان است بعد از پایان مراسم ختم مادر دبیر كل حزب منحله سازمان مجاهدین انقلاب با خودروی پراید و  به همراه پسرش مراسم را ترك كرد.

علی خاتمی دیگر برادر سید محمد خاتمی نیز كه ترجیح داد به جای برادر در مجلس ختم مادر محمد سلامتی شركت كند در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره حضور سید محمد خاتمی در عرصه انتخابات افزود" برو بابا، این سوال را از من نپرس".

بازار گپ و گفت سیاسی بعد از پایان مراسم ختم نیز داغ بود و در گوشه‌ای از لابی مسجد چند فعال اصلاح طلب به گفتگو با یكدیگر در خصوص شرایط سیاسی كشور می‌پرداختند به گونه ای كه محمد صدر و علی تاجرنیا، علی شكوری راد و علی محمد حاضری، عبدالله رمضان زاده و محسن صفایی فراهانی، عبدالله ناصری و هادی خانیكی به گعده سیاسی مشغول بودند.

حاشیه‌های یك ختم سیاسی + عكس

در پایان این مراسم، یكی ار خبرنگاران خواستار اظهار نظر هادی خانیكی از فعالان سیاسی اصلاح طلب در خصوص حضور جبهه اصلاحات در انتخابات شد كه با این پاسخ از سوی خانیكی مواجه شد:" آدم در فضای سیاسی گاهی حرف نزند خیلی بهتر است".

فخر السادات محتشمی پور همسر مصطفی تاجزاده از عوامل فتنه 88 ، بعد از پایان مراسم نزد عبدالله رمضان زاده، علی شكوری راد و محسن صفایی فراهانی رفت و در ابتدا خطاب به رمضان زاده گفت:" مصطفی جویای احوال شما است." و سپس به مدت چند دقیقه به گپ و گفت با این سه فعال اصلاح طلب پرداخت.

عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت اصلاحات نیز در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص حضور سید محمد خاتمی در انتخابات گفت: "من الان زندانی ام و ممنوع المصاحبه هستم. فعلا در مرخصی به سر می‌برم".

حاشیه‌های یك ختم سیاسی + عكس

بیژن زنگنه وزیر نفت دولت سید محمد خاتمی نیز در پاسخ به سوال یكی از خبرنگاران درباره تعدد نامزدهای اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری گفت: " من اصلا صحبت نمی كنم و اهل مصاحبه نیستم".

مرتضی حاجی رئیس سابق بنیاد باران و وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات نیز در پاسخ به سوال خبرنگار گفت: "من اهل سوال و جواب و گفتگو نیستم".

دیدگاه شما

آخرین اخبار