مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. آذر 1391 - 6:56   |   کد مطلب: 4459
شکست این تحریم‌ها را ملزم به اجرای شروطی دانست و متذکر شد: شرط شکست این تحریم‌ها درس‌گیری از قهرمانان بزرگ ملی و الهام بخشیدن از غیرت و اندیشه‌های آنهاست.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از فارس، محسن رضایی در جمع مردم گوراب‌زرمیخ این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره میرزا کوچک جنگلی اظهار کرد: میرزا یک مبارز قوی و ملی در دوران سخت و حساس کشور بود.

وی به اوضاع فعلی کشور در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی اشاره کرد و افزود: کشور اکنون نیز در شرایط خاص و حساسی قرار دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انجام فعالیت‌های فرهنگی مشکل اصلی و بزرگ فعلی کشور است، ادامه داد: ایران اکنون به شدت نیازمند فعالیت‌های فرهنگی برای جلوگیری از تبلیغات سوء دشمنان است.

وی، گسترش تبلیغات رسانه‌ای کشورهای بیگانه علیه ایران و تخریب فرهنگ بومی و ملی را بسیار خطرساز خواند و ابراز کرد: باید جلوی تبلیغات غلط دشمنان با نماد سازی و شناساندن قهرمانان ملی گرفته شود.

رضایی، شناساندن شخصیت واقعی میرزا کوچک جنگلی را یکی از راه‌های گسترش فرهنگ بومی و جلوگیری از نفوذ فرهنگ غرب خواند و اذعان کرد: فرهنگ آسیب دیده کشور باید التیام یابد.

وی با تصریح بر نماد سازی محل شهادت میرزا کوچک جنگلی، اذعان کرد: کتب و فیلم‌های ساخته شده در باره میرزا کوچک نیز باید بازنگری و بازسازی شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، جامعه کنونی را نیازمند شخصیت‌هایی مانند میرزا کوچک جنگلی دانست و تصریح کرد: زندگی میرزا باید برای دولتمردان کنونی پندآموز شود.

وی با اشاره به سیاست خارجی سردار جنگل، یادآور شد: سیاست میرزا کوچک در برخورد با دولت‌های مستکبر به گونه‌ای راهبردی و قوی بود که باید آن را تبدیل به چند رساله کرد.

رضایی با اشاره به اوضاع تحریم اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: ایران در سال‌های آینده با تدابیر ویژه این تحریم‌ها را می‌شکند.

وی، شکست این تحریم‌ها را ملزم به اجرای شروطی دانست و متذکر شد: شرط شکست این تحریم‌ها درس‌گیری از قهرمانان بزرگ ملی و الهام بخشیدن از غیرت و اندیشه‌های آنهاست.

دیدگاه شما

آخرین اخبار