مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. آذر 1391 - 8:00   |   کد مطلب: 4491
سريال تلويزيوني"كلاه پهلوي" در جديدترين قسمت خود از يك نمونه ي بلوز شلواري براي خانم ها پرده برداري كرد!

به گزارش صدای دانشجو، آويني فيلم نوشت: سريال تلويزيوني"كلاه پهلوي" در جديدترين قسمت خود از يك نمونه ي بلوز شلواري براي خانم ها پرده برداري كرد! در اين سريال كه بازيگرانش به جاي انتخاب از كلاس هاي بازيگري از نمايشگاه هاي مدلينگ برگزيده شده اند خانم ها، خصوصا بازيگر نقش همسر فردي كه فرماندار شهري به نام سامان شناخته مي شود انگار در نقش يك مدل به بازي پرداخته اند.

اما در قسمت جديد اين سريال مردم عزيز كشورمان متاسفانه شاهد صحنه هايي بودند كه باعث شرم و حيرت بود، شرم و حيرت از پخش چنين سريالي از سيماي جمهوري اسلامي؛ آن هم از شبكه سراسري اول سيما. در اين قسمت بازيگر نقش مذكور با بلوز شلوار جلوي دوربين حاضر شد و با همان حركات و راه رفتن هايي كه مخصوص صحنه نمايش مدلينگ هاست باز هم به عرض... پرداخت.

ديگر رفتارهاي زننده بانوان بد پوشش روي تخت خواب دو نفره از جمله اتفاقاتي بود كه در قسمت جديد"كلاه پهلوي" افتاد. تمام اين اتفاقات در حالي به وقوع مي پيوندند كه با گذشت هر قسمت از اين سريال خط قرمزهاي صدا و سيما چند كيلومتري جابه جا مي شود و عوامل آن و در صدر، آقاي كارگردان منتقدانش را با عبارات جالب توجهي خطاب قرار مي دهد.

اما هر چه كه هست شايد آقايان براي خود حجت شرعي دارند كه مدل هايي را با هفت قلم آرايش با بلوز و شلوار با ادا و اطوارهاي زننده با ... روي آنتني مي برند كه جوانان و نوجوانان دور افتاده ترين شهرستان و دهات اين كشور به تماشاي آن نشسته اند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار