مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. اسفند 1391 - 4:45   |   کد مطلب: 5729
حائری شیرازی در جمع اصحاب رسانه فارس:
«مکتب ایرانی» تفرقه‌انداز است
نماینده فارس در خبرگان صحبت‌های مشایی در مورد مکتب ایرانی را غیرجامع و تفرقه‌انداز دانست و گفت: در دو نامه جداگانه همه موارد را به وی تذکر دادم.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، آیت‌الله محی الدین حائری‌شیرازی امروز در حاشیه جلسه خبری «معنویت و اخلاق» در منزل وی با حضور اصحاب بسیجی رسانه فارس تصریح کرد: صحبت‌های مشایی در مورد مکتب ایرانی غیر جامع و تفرقه‌انداز بود.

وی با اشاره به اینکه در دو نامه جداگانه همه این موارد را به مشایی تذکر دادم، افزود: در جلسه دولت گفتم «عبادات به هیچ‌ عنوان تقرب نمی‌آورد و آنچه انسان را دور می‌کند ولایت‌ طاغوت است».

این استاد اخلاق ضمن حمایت از دولت پرکار احمدی نژاد بیان داشت: زمانی که نیروهای احمدی‌نژاد قبل از اولین دوره ریاست‌جمهوری وی با کرایه‌های خود به شیراز آمده ‌بودند، از وی حمایت و او را انتخاب کردم.

حائری‌شیرازی ادامه داد: الان هم حرفمان در حمایت از وی همین است، چون دولت پرکاری است و مسائل بزرگی در این دولت پرکار به وجود آمد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سفرهای استانی احمدی‌نژاد پیوند دولت با مردم بود که با زبان مردم صحبت می‌کرد، گفت: در رابطه با پرتلاشی و پرکاری احمدی‌نژاد اشتباه نکردیم، همچنان که وی را در برقراری سیاست داخلی و خارجی قبول داریم.

آیت الله حائری شیرازی در ادامه سخنان خود به سفر هفته پیش خود به لبنان و به مردم حزب اللهی این کشور اشاره کرد و بیان داشت: این اسلام بود که همه ‌چیز را برای ما آزاد کرد همان گونه که مردم لبنان در جنگ 33 روزه بصیرت بالایی بدست آوردند.

وی افزود: عزت ظاهره در ذلت باطنه در جنگ 33 روزه لبنان حل شد و مردم لبنان در جنگ 33 روزه بسیار زجر کشیدند و تا کنون هم غروری نداشته‌اند.

این استاد اخلاق در خاتمه سخنان خود به مذاکرات هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: حرف رهبر معظم انقلاب در 22 بهمن امسال کاملا مفهومی شفاف برای آمریکا داشت و تفسیر آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای مبنی بر تحلیل است.

آیت الله حائری خاطرنشان کرد: در مذاکرات مواظب باشید که با لجبازی پیش نروید و باید در مذاکرات عقاید خود را به یک منطق قوی پوشش دهیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار