مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. اسفند 1391 - 22:33   |   کد مطلب: 5777
فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه حرکت بر محور ولایت مبنای عملکرد سپاه می باشد، گفت: حفظ و تقویت این مبانی برای ما یک اصل اساسی است.
مبنای عملکرد سپاه حرکت بر محور ولایت است
به گزارش صدای دانشجو به نقل از  «خبرگزاری دانشجو» از بندرعباس، سردار محمد علی جعفری عصر روز گذشته در بازدید از یگان های شناوری و عملیاتی منطقه دوم نیرو دریایی سپاه با اشاره به اینکه پاسداری رسالت مقدسی است که ماهیت خود را از ولایت محوری گرفته است، اظهار داشت: مبنا و حرکت سپاه بر محور ولایت می باشد و حفظ  و تقویت این مبانی برای ما یک اصل اساسی است.
وی در ادامه بیان داشت: انجام اقدامات عملی و فراهم ساختن تمهیدات لازم برای دفاع از نظام اسلامی و ارزش ها و دستاوردهای انقلاب در ابعاد گوناگون، یک تکلیف برای سپاه است.
فرمانده کل سپاه بیان کرد: تلاش ما در مجموعه سپاه این است که از همه ظرفیت های ممکن برای خدمت به مردم و نظام اسلامی بهره بگیریم و موفقیت های بدست آمده در این راه را مرهون لطف خدا، اخلاص، تعهد و ولایت محوری آحاد پاسداران هستیم.
جعفری با بیان اینکه اساس توفیقات سپاه مبتنی بر اطاعت از خدا و رسول و ولایت بوده است، گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی تلاشی وسیع، نامحدود، همه جانب و حساب شده، است  و در عین حال مستمر و دامنه دار است که زمان و مکان نمی شناسد.
وی افزود: ما با بهره گیری از همه امکانات و توانمندی های خود، ارتقای ظرفیت و افزایش حجم و ابعاد خدمتگزاری به نظام و انقلاب اسلامی را به عنوان یک هدف شایسته دنبال می کنیم.
فرمانده کل سپاه ادامه داد:  روحیه جهادی و انقلابی، تلاش مخلصانه، هوشمندی و بصیرت و حرکت بر مسیر و محور ولایت مبنای عملکرد سپاه است.
جعفری در پایان از توانمندی های تاکتیکی و عملیاتی و همچنین آمادگی ها و قابلیت های دفاعی نیروی دریایی سپاه قدردانی کرد.
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار