مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. اسفند 1391 - 19:38   |   کد مطلب: 5791
رئیس جمهور با بیان اینکه امیدوارم مراسم درختکاری نشانی از پایان زمستان بشر و آغاز بهار بشریت باشد، سخنان خود را با بیان "زنده باد بهار "و" زنده باد صلح و عدالت جهانی" به پایان برد.
 شعار 'زنده باد بهار' احمدی‌نژاد و 'برادر عزیز'ش

به گزارش صدای دانشجو به نقل از جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در مراسم کاشت درخت صلح و دوستی و افتتاح بوستان غیرمتعهدها که با شعار «به امید روز استقبال از بهار انسان‌ها در جهان» با حضور سفرا و مسوولان دفاتر نمایندگی‌های کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در مجموعه سعدآباد تهران برگزار شد با بیان اینکه این برنامه برنامه‌ای زیبا، انسانی و سرشار از درس‌ و ارزش‌های فراوان است، اظهار داشت: امروز دور هم جمع شدیم تا به نشانه همبستگی، همراهی و همگرایی برای رسیدن به صلح و امنیت پایدار در سایه توحید و عدالت برای همه بشریت درخت بکاریم و تعهد خود را در پاسداری از عظمت و کرامت انسان ، پاکی و دوستی بار دیگر به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه اگر همه انسان‌ها در مسیر صلح و عدالت و خدمت به یکدیگر باشند زندگی زیبا و دوست داشتنی خواهد شد، تصریح کرد: امروز با هم درخت می‌کاریم و به دنیا اعلام می‌کنیم که صلح و عدالت مطالبه همه ملت‌هاست و به فضل الهی به زودی با مشارکت همگان در سراسر زمین محقق خواهد شد.

رییس جمهور در پایان اظهار امیدواری کرد؛ تا مراسم امروز نشانی از پایان زمستان بشر و آغاز بهار بشریت باشد.

احمدی‌نژاد، سخنان خود را با بیان "زنده باد بهار" و "زنده باد صلح و عدالت جهانی" به پایان برد.

در این مراسم همچنین اسفندیار رحیم مشایی و سفرای کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها هر کدام یک اصله نهال در این بوستان به رسم یادبود غرس کردند.

مشرق هم نوشت: احمدی‌نژاد در این مراسم گفته است: به نظرم پس از صحبت‌های بسیار عمیق و پرمعنای برادر عزیزم آقای مشایی جایی برای صحبت‌های دیگران باقی نمی‌ماند.

در پایان این مراسم سفرای کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها با رییس‌جمهور عکس یادگاری گرفتند.

مشایی: زنده باد بهار 

اسفندیار رحیم مشایی هم در این مراسم تصریح کرد: کاشت درخت یک اقدام نمادین است که ما نشان می‌دهیم بهاری هستیم و به استقبال بهار می‌رویم و زندگی شیرین ، پرلذت و آرامش را برای همه بشریت در سراسر یک جهان جستجو می‌کنیم، از این رو است که ما آشکارا و با افتخار از بهار استقبال می‌کنیم. زندگی و حیات را برای انسان‌های بهاری از خدا می‌طلبیم. زنده باد بهار.

دیدگاه شما

آخرین اخبار