مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. خرداد 1392 - 7:21   |   کد مطلب: 6928
احمدی نژاد قصد دارد قالیباف را با انتشار اسناد تخریب کرده و جلیلی را نیز با حمایت کردن؛ زیرا وی مدتها است سعید جلیلی را به عنوان دبیر شورای‌عالی امنیت ملی قبول ندارد
روحانی در انحراف دولت هاشمی به سمت اشرافی‌گری نقش داشت

به گزارش صدای دانشجو به نقل از«نسیم»، اهم سخنان شب گذشته این کارشناس مسائل سیاسی در مسجد حضرت زینب(س) پایگاه شهید عامل مشهد به شرح ذیل است:

- احمدی‌نژاد و هاشمی هنوز هم می‌توانند در عرصه انتخابات اثر داشته باشند.
- جامعه باید توجه کند که در مورد کاندیداها غلو و بزرگنمایی نشود؛ بزرگنمایی در مورد کاندیدا، جریانی ضد تفکر برای جامعه است.
- باید ضعف و قدرت کاندیداها را تشریح کرد.
- حماسه سیاسی فقط با حضور حداکثری شکل نمی‌گیرد بلکه زمانی محقق می‌شود که علاوه بر حضور حداکثری، انتخاب آگانه‌ای داشته باشیم و به گذشته بازنگردیم.
- هرچه تعداد بازیگردان‌های صحنه افزایش یابد، پیچیدگی بیشتر می‌شود؛ در سال 88 یک بازیگردان داشتیم اما امسال دو بازیگردان داریم.
- قدرت گرفتن اصولگرایان حلقه متصل به احمدی‌نژاد را می‌تواند به خطر بیاندازد.
- برخی انتقادات ما به آقای هاشمی ناشی از حسن روحانی است و روحانی از کسانی بود که در انحراف هاشمی به سمت اشرافی‌گری نقش داشت.
- احمدی‌نژاد، قالیباف را با انتشار اسناد تخریب خواهد کرد و جلیلی را نیز با حمایت کردن؛ زیرا وی مدتهاست سعید جلیلی را به عنوان دبیر شورای‌عالی امنیت ملی قبول ندارد.
- مساجد و محافل دانشگاهی باید افراد را بر اساس عملکرد گذشته‌شان مورد نقد قرار دهند و یا به افرادی رجوع کنند که در موقع خدمت آن فرد حضور داشته‌اند و عملکرد وی را مورد ارزیابی قرار داده‌اند.
- اگر شورای نگهبان هاشمی را برای نقش‌آفرینی در فتنه 88 رد صلاحیت می‌کرد، هاشمی مظلومیت فراتری را ابراز می‌نمود و وارد بازی مظلوم‌نمایی می‌شد.
- احمدی‌نژاد به دنبال تضعیف اصولگرایی و تقویت هاشمی است؛ وی اگر می‌خواست هاشمی تقویت نشود، مقوله رسیدگی به مسائل اقتصادی را در آستانه انتخابات رها نمی‌کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار