مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. خرداد 1392 - 17:30   |   کد مطلب: 7020
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ‌با‌ تمام جانم ‌به دغدغه‌های علما و روحانیون عمل می‌کنم گفت: به نظر می‌رسد حل نشدن مسائل اقتصادی خواهد توانست تاثیرات منفی در حوزه‌های فرهنگی نیز بگذارد.
با ‌تمام جانم ‌به دغدغه‌های علما و روحانیون عمل می‌کنم / زندگی مردم باید رحمانی شود

به گزارش صدای دانشجو به نقل از فارس از تبریز، محمدباقر قالیباف در دیدار با آیت‌الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با ابراز خرسندی از ملاقات با آیت‌الله شبستری و مردم غیور آذربایجان‌ شرقی اظهار کرد: ما از امام راحل اینگونه یاد گرفته‌ایم که مسائل اقتصادی هدف نیستند بلکه وسیله‌ بوده و هستند که هدف آنها تعالی انسان است.

وی افزود: جامعه اسلامی ما باید به جهتی حرکت کند که بندگی واقعی خدا در آن جاری و ساری باشد تا زندگی مردم رحمانی شود.

قالیباف گفت: با تایید سخنان نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و گوش و جان سپردن به دغدغه‌های این عزیزان، به نظر می‌رسد حل نشدن مسائل اقتصادی خواهد توانست تاثیرات منفی در حوزه‌های فرهنگی نیز بگذارد بر همین اساس سابقه ما هم نشان داده که با مدیریت‌ جهادی و با نگاه فرهنگی و اجتماعی برنامه‌ها را به جلو می‌بریم.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال تلاش کردیم شهرداری را از سازمان خدماتی به نهادی اجتماعی تبدیل کنیم و این دغدغه‌های فرهنگی همواره مورد تاکید بوده و هست که از آنها غافل نبوده و در ادامه هم نخواهیم بود.

قالیباف با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در شهرداری تهران و خرسندی برخی چهره‌های مذهبی از جمله حجت‌الاسلام محسن قرائتی گفت: امر به معروف و نهی از منکر مسئله بسیار مهمی است اما چنین مسئله مهمی در جامعه فقیر زمینه اجرایی پیدا نمی‌کند.

وی افزود: جامعه فقیر در برابر قدرت و ثروت شکننده خواهد بود.

قالیباف در خاتمه گفت: متاسفانه ایران اسلامی ظرفیت‌های فراوانی دارد در حالیکه سوءمدیریت و سوءتدبیرها فضا را به اینجا رسانده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار