مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. خرداد 1392 - 9:25   |   کد مطلب: 7058
یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تصمیم دارد تا فضای امروز مناظره ها را به فضای هیجانی و سیاست زده تبدیل کند.
برنامه یک نامزد برای تندکردن فضای منطقی مناظره‌ها
به گزارش جهان، بر اساس جلسه و طراحی که برخی نزدیکان این نامزد داشته اند، تصمیم گرفته شده تا با ایجاد دوقطبی کاذب در مناظره امروز، سیاست های نظام در موضوعاتی از قبیل ایستادگی بر دستاوردهای هسته ای، مقابله با آمریکا و اسراییل و ... به چالش کشیده شود.
این نامزد نزدیک به هاشمی رفسنجانی که عوام فریبی و ساختارشکنی های اخیرش کمکی به افزایش رای وی نکرده، این بار تصمیم دارد با حمله به نامزدهای گفتمان انقلاب و مقاومت، بر موج نارضایتی های اقتصادی سوار شده و با طرح مسائلی از قبیل تحریم، رابطه با آمریکا، حقوق زنان و چند موضوع دیگر، کاندیدای مقابل خود را نماینده احمدی نژاد و در نتیجه مسئول همه مشکلات کشور! معرفی کند.

وی که در سوابق خود کارنامه پر از وادگی و دادن امتیازات فراوان به غرب دارد و همچنین تعدادی از یارانش در غرب بسر می برند، تلاش دارد تا مقاومت قاطعانه نظام در برابر زیادی خواهی های مستکبران و تحقق گفتمان امام خمینی در سیاست خارجی را به عنوان نقطه ضعف نشان داده و با تقلید از روش های تبلیغاتی و پروپاگاندای دوم خردادی ها در دوره اصلاحات، خود را به عنوان نماینده اصلی جریان اصلاح طلب و فتنه معرفی کند.

به نظر می رسد که برنامه محوری و دفاع از برنامه های خود در تبلیغات انتخاباتی و پرهیز از هیجانی کردن فضای مناظره ها و متهم کردم دیگران کمک بیشتری به تحقق حماسه سیاسی خواهد کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار