مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. خرداد 1392 - 10:19   |   کد مطلب: 7102
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این برنامه‌ریزی خوبی نیست که فقط به فکر تیم ملی باشیم و بخواهیم به باشگاه‌ها صدمه بزنیم.

به گزارش تسنیم، کارلوس کی‌روش پس از پایان جلسه با مهدی تاج  گفت: از سازمان لیگ برای تشکیل این جلسه تشکر می‌کنم. یکی از برنامه‌های ما این بود که به اینجا بیاییم تا از زحمات سازمان لیگ تشکر کنیم و از آنها بخواهیم به باشگاه‌هایی که با ما همکاری داشتند پیغام بدهند که ما از آنها تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم بهترین باشیم باید از خودگذشتگی داشته باشیم، در این میان خیلی از همکاران‌‌مان، همکاری کردند و این اتفاق رخ داد. خیلی مهم است که اینجا این پیغام را به آنها بدهیم که از آنها تشکر کنم و امیدوارم سال آینده نیز حضور داشته باشند.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، با اشاره به همکاری باشگاه‌ها با تیم ملی عنوان کرد: تیم ملی به موفقیت نمی‌رسد مگر اینکه باشگاه‌ها از تیم ملی حمایت کنند. اینجا برای جشن پیروزی مقابل قطر نیامده‌ایم؛ ما اینجا حضور داریم تا درباره آینده صحبت کنیم.
کی‌روش خاطرنشان کرد: در بازی‌های مقدماتی جام‌ جهانی رقابت بین 5 تیم بود اما اکنون رقابت بین 3 تیم وجود دارد و همه از حساسیت دو بازی آینده تیم ملی آگاهی دارند. این چالش بزرگی است که ما فکر می‌کنیم. اگر متحد و یکدل باشیم در دو بازی آخرمان  پیروز می‌شویم و مسلما به جام جهانی صعود خواهیم کرد.
وی با تشکر از سازمان لیگ گفت: از سازمان لیگ می‌خواهم پیغام ما را به باشگاه‌ها اعلام کند که تیم ملی تشکر خود را بابت همکاری آنها اعلام می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: دومین علت تشکیل این جلسه ایجاد هماهنگی خوب با سازمان لیگ و یک برنامه مناسب برای فوتبال ایران بود و همانطور که تاج اعلام کرد هر چه زودتر برنامه‌ریزی‌ و تصمیمات برای لیگ گرفته شود به سود فوتبال ایران خواهد بود.
کی‌روش تصریح کرد: این برنامه‌ریزی خوبی نیست که فقط به فکر تیم ملی باشیم و بخواهیم به باشگاه‌ها صدمه بزنیم. یک برنامه خوب اجازه می‌دهد تا بازیکنان در باشگاه‌های خود تمرینات خوبی انجام دهند و با همان تمرینات در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشند و این کار باعث موفقیت تیم ملی می‌شود.
وی افزود: مطمئنم با تجربه‌ای که کاظمی در سازمان لیگ دارد یک برنامه خوب برای تیم ملی و باشگاه‌ها خواهد داشت. متاسفانه بازی پلی‌آف لیگ برتر مشکل ساز شده اما با برنامه‌ریزی خوب جلو می‌رویم.
کی‌روش تاکید کرد: بار دیگر پافشاری می‌کنم که ما احتیاج به یک لیگ و جام حذفی خوب داریم. برنامه‌ریزی خوب باعث می‌شود تیم ملی برنامه‌های خود را مقتدرانه انجام دهد. فصل آینده یک فصل بسیار مهم است و در واقع فصلی است که در فوتبال ایران تاریخ‌ساز می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه یک برنامه خوب به تیم ملی کمک خواهد کرد، گفت: جام‌جهانی 2014 برزیل این فرصت را به همه می‌دهد و من باز هم می‌گویم با اتحاد و همدلی می‌توانیم به جام جهانی صعود و 76 میلیون ایرانی را خوشحال کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار