مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. تير 1392 - 8:36   |   کد مطلب: 7530
معاون سیاسی فرهنگی نهاد رهبری با اشاره به برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید گفت: این دوره‌ها که در بیش از 163 مرکز دانشگاهی برگزار می‌شود.
 شرکت 14 هزار استاد در طرح ضیافت اندیشه اساتید/ دانشجویان دهه دوم رمضان به دیدار رهبری می‌روند
به گزارش صدای دانشجو به نقل از «خبرگزاری دانشجو»؛ حجت الاسلام مجید قریشی در نشست خبری سیاست اندیشه که امروز در نهاد رهبری برگزار شد گفت: در ماه رمضان نهاد رهبری برنامه‌های متنوعی را برای دانشجویان برگزار می‌کند که مهم‌ترین آنها دیدار دانشجویان و اساتید با مقام معظم رهبری که دردهه دوم ماه رمضان برگزار می‌شود.
وی افزود: دیدار با دانشجویان یکی از پرشورترین دیدارها با رهبری است که هر سال در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
معاون سیاسی فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها اضافه کرد: امسال در سایت نهاد بخشی را راه‌اندازی کردیم که همه اساتید ودانشجویان می‌توانند با مراجعه به این سایت نظرات و پیشنهادات خود را برای دیدار با رهبری ارسال کنند که در مجموع این نظرات به دفتر رهبری ارسال می‌شود.
قریشی در باره برگزاری طرح ضیافت اندیشه گفت: امسال طرح ضیافت اندیشه دانشجویی به دلیل مشکلات بودجه‌ای برگزار نشد اما طرح ضیافت اساتید به‌عنوان دوره‌های دانش‌افزایی، مهارتی و معرفتی برگزار می‌شود که در این دوره‌ها بیش از 14 هزار استاد ثبت‌نام کرده‌اند و از اول تیرماه در بیش از 163 مرکز دانشگاهی آغاز شده است.
معاون فرهنگی سیاسی نهاد گفت: این دوره‌ها در 40 مرکز دانشگاه آزاد، 88 دانشگاه وزارت علوم، 35 دانشگاه از وزارت بهداشت برگزار می‌شود.
قریشی خاطرنشان کرد: بسیاری از دانشگاه‌ها از دو سال پیش دوره‌های ضیافت اساتید را به صورت منسجم در مشهد برگزار می‌کنند که امسال نیز این دوره‌ها برگزار خواهد شد.
وی از دیگر برنامه‌های ماه رمضان نهاد رهبری را برگزاری ضیافت رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: ضیافت رسانه‌ای و گفت: این مراسم ویژه دانشجویان فعال در نشریات است که حدود 700 نفر در این دوره شرکت می‌کنند که در هفت روز برگزار می‌شود.
قریشی یادآور شد: این دوره‌ها از مردادماه برگزار می‌شود.
وی همچنین از برگزاری دوره کارگاه‌های سیاسی تشکل‌های دانشجویی خبر داد و گفت: این دوره‌ها از مردادماه آغاز می‌شود که هدف از برگزار آن توانمندی‌ تشکل‌های دانشجویی است که در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.
معاون سیاسی فرهنگی نهاد رهبری اضافه کرد: دیدارهای هم در ماه رمضان با مسئول نهاد رهبری برگزار می‌شود که دیدار با روسای دانشگاه‌ها، تشکل‌های دانشجویی و تشکل‌های اساتید است.
قریشی همچنین از آماده شدن سند دانشگاه اسلامی خبر داد و گفت: امیدواریم دولت آینده بتواند این سند را اجرایی کند.
وی در مورد برگزاری جشن‌های ازدواج دانشجویی یادآور شد:‌به دلیل مشکلات بودجه‌ای امسال جشن ازدواج دانشجویی نخواهیم داشت اما کارگاه‌های آموزشی آن در مشهد همواره برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار