مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. تير 1392 - 7:30   |   کد مطلب: 7628
رئیس سازمان سینمایی اعلام کرد که در صورت پایان یافتن تجمع پلمپ ساختمان خانه سینما باز خواهد شد.در آن سوی دیگر میدان تجمع‌کنندگان به برخی روش‌های کارآگاهی روی آورده‌اند.
پلمپ خانه سینما بعد از پایان تجمع باز می‌شود

 

به گزارش صدای دانشجو جواد شمقدری، رئیس سازمان سینمایی در گفتگو با تسنیم از تصمیم برای باز شدن پلمپ خانه سینما خبر داد.

شمقدری گفت: پلمپ خانه سینما با پایان یافتن تجمع مقابل خانه سینما باز خواهد شد و خانه سینما تحویل هیات نظارت ارشاد می‌شود.

رئیس سازمان سینمایی ادامه دارد: پس از باز شدن پلمپ خانه سینما، کسی حق وارد شدن و تصرف در آن را ندارد و  پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده خانه سینما تحویل هیات مدیره جدید خواهد شد.

در آن سوی دیگر میدان جنجال؛ تجمع‌:کنندگان به روش‌های کارآگاهی روی آورده‌اند.

عسگرپور دقایقی پیش خطاب به تجمع‌کنندگان اعلام کرد که به نمایندگی از شما می‌خواهم درخواستی را از مسئولین نیروی انتظامی داشته باشیم. بازپرس قضایی بیاید و به ما بگوید که آیا این پلمپ اصالت دارد یا ندارد. اگر اصالت داشت که هیچ و اگر نداشت ما وارد خانه خواهیم شد. پس ما درخواست داریم از بازپرس ویژه قضایی تا اصالت این پلمپ را برای ما مشخص کند تا بعد از آن  ما از قانون تبعیت خواهیم کرد.

در ادامه عسگرپور متذکر شد که یک دادسرای ویژه قضایی در این نزدیکی وجود دارد که آنها می‌توانند به این مسئله رسیدگی کنند.

عسگرپور ادامه داد: آقای معاون سینمایی اعلام کرده است که پلمپ باز می‌شود اما 2 گروه باید با هم مذاکره کنند. اما من فکر می‌کنم آقایان می‌خواهند لکه جرم را از بین ببرند تا ما وارد نشویم. اگر پلمپ قانونی است که ما نمی‌توانیم وارد شویم پس باید پلمپ سرجای خود باشد و اگر قانونی نیست پس ما می‌توانیم وارد خانه خود شویم. ما کماکان منتظر بازپرس ویژه قضایی خواهیم ماند. در ضمن این را نیز اعلام می‌کنم که گروه دوم  را نیز قبول نداریم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار