مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. تير 1392 - 7:42   |   کد مطلب: 7636
در درگیری‌ها و تیراندازی‌های انجام شده در مرز ترکیه و سوریه دو شهروند ترک جان خود را از دست دادند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، در تیراندازی‌های انجام شده در مرز ترکیه و سوریه و شلیک گلوله‌های بی‌هدف از سوریه به سوی ترکیه دو شهروند ترک جان خود را از دست دادند، نیروهای نظامی ترکیه بعد از این اتفاق اقدام به شلیک گلوله به سوی منبع تیراندازی کردند.

ارتش ترکیه اعلام کرد که بر اساس قواعد درگیری‌ها، بعد از اینکه گلوله‌های بی‌هدف از منطقه رأس العین سوریه به یک مرکز پلیس و تعدادی از مناطق مرزی ترکیه با نام جیلان بینار برخورد کرد، ارتش ترکیه به این حمله پاسخ داد.

منطقه جیلان بینار در چند متری مرزهای ترکیه و سوریه قرار دارد. این در حالی است که منابع امنیتی اعلام کردند که درگیری میان دو طرف همچنان ادامه دارد.

ارتش ترکیه اعلام کرده است که یک مسئول محلی در این درگیری‌ها به صورت سطحی زخمی شده، اما به وقوع جراحت‌های دیگر اشاره‌ای نکرده است.

در هفته‌های اخیر چالش‌های امنیتی در مرزهای ترکیه و سوریه افزایش یافته است، مسئولان ترکیه علت این اقدام را افزایش تعداد قاچاقچیانی می‌دانند که بسیاری از آنها مسلح هستند؛ این در حالی است که منطقه رأس العین در نقطه مرزی با ترکیه نیز در اختیار تروریست‌های جبهه النصره قرار دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار