مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. مهر 1392 - 9:30   |   کد مطلب: 8657
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: نامه اصلاح‌طلبان به باراک اوباما با تأیید جبهه اصلاح‌طلبان و جبهه اعتدال‌گرایان نوشته شد.
نامه به اوباما با تأیید اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان نوشته شد/ اعتدال‌گرایان "دولت‌ساخته" نیستند

 

محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص فعالیت‌های حزب متبوعش، گفت: قرار بود شهریور، جلسه شورای مرکزی برگزار شود، اما این جلسه تشکیل نشد و فعلاً برنامه جدیدی در نظر گرفته نشده است.

وی همچنین تصریح کرد: تاکنون بحثی درباره انتخاب منتجب‌نیا به‌عنوان دبیرکل این حزب مطرح نشده است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی در ادامه درخصوص تشکیل جبهه اعتدال در فضای سیاسی کشور افزود: احزاب و تشکل‌ها متناسب با فضای سیاسی روز نیازها را مورد بررسی قرار می‌دهند و در حال حاضر فضای اعتدال به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود، براین اساس برخی درصد برآمدند تشکلی را با عنوان جبهه اعتدال تشکیل دهند.

حق‌شناس تأکید کرد: نباید جبهه اعتدال را دولت‌ساخته دانست و یا آن را به دولت ربط داد. بنده با جبهه اعتدال‌گرایان آشنایی دارم، این جبهه یازده سال است تشکیل شده است و ربطی به دولت نداشته است.

وی در ادامه در مورد نامه 31 تشکل سیاسی اصلاح‌طلب به باراک اوباما، تصریح کرد: این نامه از سوی جبهه اصلاح‌طلبان و جبهه اعتدال‌گرایان نگاشته شده است و این نامه به تصویب اکثر اعضای جبهه اصلاح‌طلبان رسیده است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ادامه داد: البته دو، سه حزب در آن جلسه غایب و عده‌ای مخالف این نامه بودند، اما نامه به تأیید اعضا رسیده است.

حق‌شناس درخصوص اینکه مصطفی‌کواکبیان گفته است "درباره نامه اصلاح‌طلبان به اوباما با من هماهنگی صورت نگرفته بود"، اظهار داشت: 18 حزب و تشکل سیاسی عضو جبهه اصلاح‌طلبان هستند و همان‌طور که گفتم موضوع نامه در جلسه شورای مرکزی مطرح و به تأیید اکثر اعضا رسید، به‌احتمال زیاد وی (کواکبیان) در آن جلسه حضور نداشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار