مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. آبان 1392 - 15:50   |   کد مطلب: 9355
وزیر کشور در تبریز:
استانداری حزب سیاسی نیست
وزیر کشور در تبریز همراهی مردم در همه امور را از وظایف استانداران دانست و گفت: استانداری نه حزب سیاسی و نه گروه سیاسی است.
استانداری حزب سیاسی نیست

 

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم، عبدالرضا رحمانی‌فضلی دقایقی پیش در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: آذربایجان شرقی با امکانات سرشاری که دارد می‌تواند معین چند استان باشد.

تغییر مدیریت به معنی رد مدیران سابق نیست

وی افزود: جبارزاده فردی نیک منش و نیک روش است و این تغییر مدیریت به معنی رد مدیران سابق نیست، مدیران متناسب با گفتمان جدید کار را به عهده می‌گیرند.

وزیر کشور گفت: مبنای اعتدال هم عقل و هم عرف است و هم شرع، جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی نیز نمونه‌ای از اعتدال و عقلانیت است.

استانداری حزب سیاسی نیست

وی با بیان اینکه استاندار باید در همه ابعاد با مردم همراه باشد، بیان کرد: استانداری نه حزب سیاسی و نه گروه سیاسی است و نباید کار سیاسی کند.

علی‌رغم اطلاع از تلاش‌های مدیران، ناگزیر به برخی تغییرات هستیم

رحمانی‌فضلی عنوان کرد: تغییر مدیریت‌های ارشد به دنبال تغییر دولت‌ها امری پذیرفته شده است و به‌رغم اطلاع از تلاش‌های مدیران ارشد در بسیاری از استان‌ها ناگزیر به برخی تغییرات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: استانداران ما باید در استان‌ها نه با شعار و حرف بلکه در عمل در همه امور اقتصادی و سیاسی با تدبیر عمل کنند.

مسئولان با هرگونه سوء‌استفاده از بیت‌المال مبارزه کنند

وزیر کشور بیان کرد: مسئولان دولتی باید نهایت پاک‌دستی را داشته باشند و با هرگونه سوء‌استفاده از بیت‌المال مبارزه کنند و مظهر پاک‌دستی در دولت روحانی باشند.

وی تصریح کرد: دشمن از طریق استکبار به ما چشم دوخته و مانده‌ است که ایران چگونه 34 سال به رغم فشارهای جنگ و کودتا و تحریم و تهدید و گردهمایی‌های سیاسی هر روز به رشد و بالندگی دست پیدا کرده است.

رحمانی فضلی عنوان کرد: این موفقیت‌ها با کارآمدی امکان‌پذیر است و باید هرچه سریع‌تر خود را در تمام عرصه‌ها، کارآمد و به‌روز کنیم.

انتهای پیام / ب

ا

دیدگاه شما

عناوین پربازدید

آخرین اخبار