مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. مرداد 1391 - 10:34   |   کد مطلب: 961
شکارچیان غیر مجاز در ملایر حادثه آفریدند؛
عوامل شهادت مسوول منطقه حفاظت شده لشگر دستگیر شدند
عوامل شهادت مسوول منطقه حفاظت شده لشگر دستگیر شدند

مدير كل امنيتي و انتظامي استانداري همدان از دستگيري عوامل شهادت مسوول منطقه حفاظت شده لشگردر خبر داد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از(ايسنا) ، "عبدالحسين مرادي" با اشاره به شهادت رسیدن مسوول منطقه حفاظت شده لشگردر ملایر بیان كرد: شب گذشته ساعت 21:30 با اعلام شنیده شدن صدای تیراندازی در منطقه لشگردر به مرکز حفاظت محیط زیست و اعزام خودروی گشت محیط زیست به محل در مسیر با یک خودرو پیکان پلاک شخصی رو به رو می شود که به دستور ایست ماموران توجهی نکرده و به حرکت خود ادامه می دهد.

وي افزود: پس از تعقیب و گریز و درگیری بین ماموران و شکارچیان، یکی از متخلفان با سلاح برنو از خودرو پیاده شده و از عقب به سمت خودرو گشت محیط زیست شلیک می کند که گلوله پس از برخورد به شیشه عقب و عبور از صندلی به کتف چپ "عبداله یاری" مسوول منطقه حفاظت شده لشگردر برخورد می کند.

مرادي خاطرنشان كرد: یاری پس از حدود 15 دقیقه به بیمارستان انتقال داده می شود که باوجود تلاش های تیم پزشکی متاسفانه به دلیل برخورد گلوله به شاهرگ کتف ساعت 22:12 دقیقه "عبداله یاری" به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مرادی با اشاره به حضور به موقع و تلاش های نیروی انتظامی استان و شهرستان ملایر ادامه داد: مجموعه نیروی انتطامی شهرستان با حضور به موقع توانستند هر سه شکارچی متخلف را دستگیر کنند.

وي گفت: یکی از متخلفان تحت تدابیر امنیتی اکنون در بیمارستان در حال مداوا است و دو نفر دیگر در بازداشتگاه به سر می برند.

مرادی با اشاره به جایگاه بالای استان همدان در ایجاد امنیت و کاهش چشمگیر جرایم ادامه داد: در استان با روند رو به کاهش جرم و جنایت مواجه بوده و در حال حاضر در سطح استان از ضریب امنیت بالایی برخوردار هستیم اما متاسفانه اخیرا برخی افراد تبهکار از استان های همجوار در بعضی از موارد ایجاد ناامنی و جرم و جنایت می کنند.

مرادي در پايان با اشاره به شهادت سرباز پیمان زارعی اظهار كرد: سه شنبه هفته گذشته شاهد تعقیب و گریز افرادی معتاد که مواد مخدر به همراه داشتند بودیم که طی برخورد خودرو این افراد با خودروهای نیروی انتظامی منجر به شهادت شهید پیمان زارعی شد. که عوامل این شهادت اهالی شهرستان کنگاور از استان کرمانشاه بودند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار