مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. اسفند 1394 - 17:45   |   کد مطلب: 17191
در اقدام اخیر روباه پیر سیاست نسبت به اعلام حمایت از برخی افراد در انتخابات خبرگان رهبری و توهین به آیت الله جنتی، عالم وارسته و برجسته حامی انقلاب، علمای اهل سنت سراسر استان کردستان نسبت به این اقدام اعلام انزجار و تنفر خود نسبت به انگلستان و در حمایت از این عالم برجسته اعلام داشتند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از کُردتودی، امام جمعه کامیاران ماموستا توفیق قربانی گفت: دولت خبیث بریتانیا از صدها سال پیش تاکنون نوک پیکان حمله خود را به سمت این ملت گرفته و هنوز دست بردار نیست، زیرا بزرگان این حکومت اعتقاد داشته و دارند که منش اسلامی مردم ایران استعمار و استکبار را برنمی تابد.

وی بیان کرد: آیت الله جنتی از علماهای بزرگ اسلام و نیز شرافت انقلاب اسلامی هستند که سرمایه کشور در حوزه بیکران دانش و علم به شمار می آیند.

وی اضافه کرد: در صف اول مبارزات برعلیه انگلیس، همیشه علمای اسلام حضور داشته اند و آیت الله مدرس و حضرت امام خمینی(ره) نمونه های این عالمان هستند که امروز نیز رهبر معظم انقلاب و آقایان علمای تراز اول کشور مانند آیت الله جنتی مروجین استکبارستیزی و رسوانمودن انگلیس هستند.

ماموستا عبدالسلام محمدی مدرس علمیه اهل سنت شهرستان دیواندره هم در ارتباط با هجمه های رسانه های بیگانه و تبلیغ بر ضد آیت الله جنتی گفت: دشمنان اسلام از هر فرصتی برای تخریب چهره آیت الله جنتی بهره جسته اند و دلیل این تخریب ها از سوی بدخواهان نظام اسلامی جدیت وی در راه دفاع از انقلاب و ارزش ها می باشد.

وی بیان کرد: آیت الله جنتی از استوانه های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که رسانه های ضد انقلاب و بیگانه  در این روزها تلاش کرده اند به هر شکل ممکن اعضای شورای نگهبان را تخریب کنند و در این میان تخریب آیت الله جنتی در بالاترین سطح ممکن قرار گرفته است.

ماموستا محمدی به سوابق درخشان آیت الله جنتی در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این رسانه ها به واسطه عملکرد انقلابی و ایستادگی او بر قانون ، دل خوشی از آیت الله جنتی ندارند ، این بار نیز از هر فرصتی برای تخریب چهره آیت الله بهره جسته اند و دلیل این تخریب ها از سوی بدخواهان نظام اسلامی جدیت وی در راه دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی می باشد و تخریب چهره ها و شخصیت های برجسته انقلاب و نظام نیز یکی دیگر از ترفندهای دشمنان است.

وی در ادامه اظهار داشت: این روزها هر کس در جهت دفاع از کیان نظام اسلامی  بیشتر خدمت و دفاع می‌کند بیشتر هم مورد تخریب دشمنان و بدخواهان قرار می‌گیرد و کسانی هم که مقاصد دشمنان را در داخل دنبال می کنند مورد حمایت دسیسه گران قرار می گیرند که آیت الله جنتی هم یکی از این دلاوران انقلابی است که هدف دشمنان و بدگویان نظام قرار گرفته است.

امام جمعه اهل سنت بیجار هم با تاکید براینکه سخنان انگلیسیها یاوه گویی بیش نیست و ایران احتیاجی به کدخدایی انگلیسیها ندارد، گفت: آیت الله جنتی از یاوران انقلاب است که روز 7 اسفند رای تمام تهرانی ها مانند دژی محکم مقابل هجمه دشمنان و پشت آیت الله جنتی روانه صندوق آرا می شود.

ماموستا خالدی اذعان کرد: هدف اصلی رسانه های معاند با طرح این مسائل ضربه زدن به جهان اسلام است و امروز آیت الله جنتی را به عنوان هدف حملات خود قرار داده اند که حمایت مردم از یاور راستین انقلاب، آنها را نا امید می کند.

ماموستا عزیزامیری امام جمعه بخش بلبان آباد و دهگلان هم آیت الله جنتی را فیلتر شورای نگهبان معرفی کرد و افزود: عده ای که قصد ورود با مکر و روباه صفتی به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را داشتند که ایشان مانع این امر شدند و به همین خاطر به این شخصیت برجسته توسط دشمنان توهین شد.

ماموستا ملاجمال کریمی امام جمعه موقت شهرستان بانه هم در محکومبت توهین شبکه های معاند افزود: رسانه سلطنتی و صد درصد دولتی انگلیس به نام بی بی سی امروز با گستاخی هر چه تمام به آیت الله جنتی که یکی از خادمان صادق انقلاب بوده نیز رحم نکرده و با تبلیغات منفی خود مردم را تشوق به ندادن رای به این روحانی بزرگوار و با سابقه انقلاب کرده است.

وی بیان کرد: تبلیغات منفی معاندین انقلاب علیه این روحانی مبارز و برجسته با گذاشتن صحه بر شایستگی های ایشان امری مغرضانه و کاملا جانبدارانه است که از سوی ملت ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

 امام جمعه اهل سنت قروه هم اظهار داشت: این یک افتخار است که با حضور در پای صندوق های رای، از آیت الله جنتی برای حضور در مجلس خبرگان رهبری حمایت کنیم، چرا که پیروزی انقلاب اسلامی و شکوفا شدن درخت استقلال و آزادی به برکت وجود امام خمینی (ره) و همراهی انسان های بزرگ و آزاد مردی چون شهید بهشتی، مقام معظم رهبری و آیت الله جنتی بوده است.

وی افزود: بدون شک از بدو پیروزی انقلاب اسلامی آیت الله جنتی مورد اعتماد انقلاب، امام راحل و پس از ایشان نیز مقام معظم رهبری بوده اند و این اعتماد نشان دهنده عزت نفس و تقوای الهی آیت الله جنتی است.

ماموستا نوری امام جمعه اهل سنت قروه خاطر نشان کرد: اگر امروز دست ایادی استکبار از سرزمین ما و نیز از نهادهای تصمیم گیرنده و تصمیم ساز کشور کوتاه شده است به برکت وجود شورای نگهبان و به برکت وجود افرادی چون آیت الله جنتی است که به راستی مانع از ورود دست نشانده های دشمنان انقلاب اسلامی به مراکز حساس کشور بوده اند.

وی با بیان اینکه 7 اسفند سنی نشینان پایتخت در حمایت از آیت الله جنتی غوغا می کنند، افزود: با رای دادن به آیت الله جنتی که خار چشم انگلیس و آمریکا هستند و با پشت کردن به لیست های حمایت شده از سوی بیگانگان اقتدار و عزت ایران اسلامی را به رخ بدخواهان خواهیم کشید.

ماموستا راستی امام جمعه موقت سنندج هم در حمایت از این عالم برجسته افزود: بلوغ سیاسی و فکری مردم ایران منجر به کینه توزی و در نهایت عامل مولد ضربه های دشمنان به رسانه های خارجی و بیگانه شده است.

وی گفت: نیاز امروز جهان اسلام وحدت و یکپارچگی در مقابل کفار و ایادی آمریکا، انگلیس و صهیونیسم بین‌الملل است، که مسلمانان جهان باید ید واحدی شوند و زیر پرچم و لوای اسلام، یگانگی و وحدت خودشان را اعلام کنند.

ماموستا سید حسین حسینی امام جمعه سقز هم ضمن محکوم کردن تبلیغات منفی انگلیسیها علیه آیت الله جنتی گفت: تبلیغات شوم دشمنان هیچ خللی در اراده مردم ایجاد نمی کند.

وی افزود: آیت الله جنتی از یاوران امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در شورای نگهبان با تیزبینی و بصیرت به عنوان سد راهی برای نفوذ دشمنان در لایه های مختلف نظام هستند که شیعه و سنی متحدانه پشت ایشان می ایستند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار