مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. آذر 1395 - 0:34   |   کد مطلب: 18742
به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) و ازدواج آسمانی پیامبر اسلام، مراسم جشنی در دانشگاه صنعتی همدان برگزا ر شد که در آن تولد چهارسالگی دختر شهید کرمی، شور و غوغای مراسم را دو چندان کرد.

به گزارش صدای دانشجو ، در شامگاه روز شنبه، مراسم جشن امامت حضرت مهدی(عج) و سالروز ازدواج پیامبر اسلام(ص)، به همراه برگزاری جشن تولد دختر شهید مدافع حرم، شهید مجتبی کرمی در دانشگاه صنعتی همدان برگزار شد.
این مراسم، که با استقبال خوب دانشجویان برخوردار بود، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه و فعالین هیئت و امور فرهنگی دانشگاه شکل گرفت که گرداننده اصلی این برنامه دختران دانشجو بودند و مراسم مهیج و پرشوری را در نمازخانه دانشگاه برگزار کردندـ
از برکات و محوریت اصلی این برنامه حضور خانواده شهید کرمی در مراسم بود که به همت بانوان جشن تولد چهارسالگی ریحانه، دختر شهید مجتبی کرمی، شهید مدافع حرم نیز با شور و شکوه هر چه بیشتر دانشجویان، برگزار شد.
همچنین مراسم مولودیه خوانی، برگزاری کلیپ و مسابقات متنوع، اجرای نمایش، و حنا گذاری از برنامه های ویژه اجرا شده در این مراسم بود.
به گفته مسئولین برگزار کننده، قرار بود که از حضورهمسر یکی از شهدای مدافعان حرم به عنوان سخنران این برنامه، استفاده شود که به علت عدم توان حضور ایشان در مراسم، این سخنرانی لغوشد.
لازم به ذکر است، در انتهای این مراسم با تقسیم کیکی که برای تولد تدارک دیده شده بود، در بین میهمانان از شرکت کنندگان در این مراسم پذیرایی صورت گرفت.
انتها پیام/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار