پیغام خطا

Notice: Undefined property: stdClass::$comment_count در comment_node_page_additions() (خط 728 از /home/sedayedane/domains/sedayedaneshjoo.ir/public_html/modules/comment/comment.module).
مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. اسفند 1395 - 9:26   |   کد مطلب: 19651
تعداد دانشجویان اعزامی ستان همدان به اردوی راهیان نور 3000 نفر و در قالب 12 کاروان به تفکیک خواهران و برادران در بازه ی زمانی 13 الی 28 اسفند خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، مرتضی اردلان مسئول فرهنگی ناحیه دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو گفت: یکی از فرصت هایی که شهدا در اختیار ما در نسل جدید قرار داده اند این است که آشنا بشویم با فرهنگ کسانی که خودشان را سالیان گذشته فدا کردند به خاطر رضای خدا و به خاطر دین خدا و به خاطر اینکه جوانان در نسل آینده امنیت داشته باشند و بتوانند در آرامش زندگی کنند و نتیجتا حرکت راحت تری به سمت کمال داشته باشند ؛ بنابر این امروز یکی از قالب های اجرایی این فرصت ، اردو های فرهنگی تربیتی راهیان نور است.

 

وی افزود : از دوماه گذشته اولین جلسات ستادی راهیان نور هم در ناحیه ی دانشجویی هم در قرار گاه نور با حضور 15 نفر از برادران و خواهران بسیجی که مسئول کمیته های اجرایی هستند برگزار شده و همچنین با توجه به ضرورت جلب حمایت و مساعدت روئسای دانشگاه ها جلساتی که به تفکیک دانشگاه های استان و با حضور سردار ابوحمزه فرماندهی محترم سپاه استان ، مسئول محترم ناحیه ی بسیج دانشجویی استان و روئسای دانشگاه های استان به تفکیک دانشگاه های دولتی، آزاد، پیام نور ، غیر انتفائی ،علمی کاربردی  و فنی حرفه ای برگزار شده است.که روئسای محترم دانشگاه ها قول مساعدت مالی داده اند و همانطور که مستحضر هستید بخش کمی از هزینه ی راهیان نور را دانشجویان پرداخت می کنند و مابقی آن را سپاه و بخش بیستر آن را دانشگاه ها مساعدت میکنند که ان شاالله دانشجویان از این فرصت ناب فرهنگی ، اعتقادی و معنوی استفاده ی بهتری داشته باشند.

 

اردلان گفت: به لطف خدا بسیج دانشجویی هم در طی سالیانه گذشته توانسته این اردو هارا با قوت و قدرت و به بهترین شکل ممکن وبا برنامه ریزی خاص اجرا کند.امسال قرار گاه نور برای اولین سال در همدان تشکیل شده ودر 12 کمیته ی اجرایی کار های خودش را پیش خواهد برد و در قالب 22 کاروان دانشجویی خواهر و برادر 3000 نفر از دانشجویان استان همدان را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهد کرد . اعزام ها در بازه ی زمانی 13 الی 28 اسفند انجام خواهد شد .

 

وی ادامه داد: به لطف خدا و با کمک بسیجیان و دانشجویان عزیز تدارکات بسیار خوبی پیشبینی شده ، بسته ی فرهنگی و هدیه ای در اختیار دانشجویان قرار داده میشود ؛ اولین کتاب از شهدای دانشجوی استان همدان ، کتاب زندگی نامه ی شهید احدی در بسته ی فرهنگی قرار دارد و به عنوان یادگاری تقدیم حضور دانشجویان خواهد شد.

 

مرتضی اردلان در انتها گفت:  قرارگاه نور به صورت مستقل و با قدرت در ابعاد مختلف  کار خود را شروع کرده ؛ اسکان های ما در خرمشهر مسجد قدس و اردوگاه شهید باکری ؛ اردوگاه شهید مسعودیان در اهواز و حوزه علمیه در شهر شوش خواهد بود و با قدرت و قوت در خدمت خواهران و برادران دانشجو خواهیم بود.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار