مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. شهريور 1394 - 21:41   |   کد مطلب: 15917
مسئولین محترم فرهنگی و به خصوص شورای عالی فرهنگی بتوانند قدرتمندانه با برنامه های مخرب و ضد فرهنگی مقابله کنند .

به گزارش صدای دانشجو،امروزه  با گسترش دسترسی به موبایل و اینترنت در بین قشر نوجوان و جوان کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با شبکه های اجتماعی سروکار نداشته باشد و در گروه ها و شبکه های مختلف فعالیت نداشته باشد اما نکته مهمی که در باره این شبکه ها  وجود دارد این است که دشمن از هروسیله ای برای نفوذ در بین جوانان مسلمان و حمله به عقاید و باورهای مسلمانان استفاه می کند در این بین یکی از ابزارهای پرکاربرد و مورد استفاده دشمنان ، استفاده از همین شبکه های اجتماعی است.

 با توجه به حجم این حملات و تخریب ها  مسئولین محترم شورای عالی فضای  مجازی باید  اقدامات بسیار جدی تر و قدرتمندانه تری جهت کنترل و پاک سازی این فضا انجام دهند و با افراد و گروههایی که در این فضا اقدام به سم پاشی و تخریب می کنند برخورد مناسب داشته باشند تا از عقاید و معصومیت جوانان محافظت نموده و جلو نفوذهای ضد فرهنگی و سیاسی و اعقادی دشمنان را بگیرند.

نمونه ای از اقدامات دشمنان در شبکه های اجتماعی:

  1. ایجاد جو ضد اسلامی و تبلیغ زرتشت و القاء کردن به مخاطبین که اسلام دین عرب هاست و ما نیازی به اسلام نداریم و ما قوم برتر هستیم و متمدن تر از دیگر کشورها و ادیان هستیم و... به بهانه ملی گرایی و ایرانی بودن.
  2. ایجاد رباطهای مزاحم و مستهجن که وارد گروههای مختلف شده و اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی نموده و جو گروه های فرهنگی را به هم می ریزند.
  3. شایعه پراکنی ونسبت دادن حرفهای گمراه کننده به شخصیت ها ی معروف و انحراف اذهان عمومی و دیکته کردن حرف ها وتفکرات مورد پسند خود به اسم شخصیت های ملی و خارجی.
  4. توهین به سیاستمداران و مسئولان کشوری و ایجاد بدبینی به مسئولین کشوری
  5. سعی در ایجاد فاصله بین نظام و مردم با بزرگ کردن اشکالات و کاستی ها و نادیده گرفتن توانایی ها و اقدامات مثبت مسئولین و نهادها.

ایجاد اختلاف قومیتی و توهین به قومیت ها

دیدگاه شما

آخرین اخبار