مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. مهر 1394 - 8:24   |   کد مطلب: 16113
تمجید معلم پیشکسوت ازسران فتنه با تشویق مسیولین همراه شد:
خاک مردگان فتنه نابقای عمرتان باد
انتخاب معلمی پیش کسوت برای تجلیل فرصتی بود تا مسئولین جای جای نقاط کشورواستان را گرد هم جمع کنندتا از این فرصت بدست آمده به سناریوی تطهیر سران فتنه بپردازند.

دراین چند روز اخیر ماشاهد استقبال مردمی بودیم که عاشقانه به تشییع یکی از فرزندان انقلاب آمدند وحماسه ای ماندگار را در شهر دارالمومنین رقم زدند ودنیا را متوجه این امر کردند اگر خالصانه در راه خدا ومردم قدم گزاری عاشقانه برایت جان می دهند .

مردم شهید پرور وولایتمدار استان همدان ثابت کردند که همیشه در کنار انقلابی که با خون هزاران شهید آبیاری شده باقی خواهند ماند .
بزرگداشت با عزت وبا شکوه مردم برای فرمانده مخلص امام(ره)که خالصانه برای وطن واسلام شب وروز از جان مایه گذاشت بی نظیر بود.

شکوه حضور خیل عاشقان در بدرقه عزیزی که عزت اسلام و مسلمین بود شاید برای برخی از دشمنان کمی سنگین وغیر قابل قبول بود چرا که در معرفی این فرمانده شهید این چنین آمده که ایشان به خوبی توانست تومار فتنه ۸۸ را در هم بپیچد .

این شاید برای حامیان وساکتین فتنه خوش نیامد بر آن شدند تا بار دیگر به تطهیر چهره منفور در نزد ملت ایران بپردازند تا شاید مرحمی بر زخمهای دل آنها باشد.
فتنه ۸۸که از بیرون مرزها هدایت می شد می رفت تا کشور را دچار بحران کند وتمامی دشمنان اسلام و انقلاب مردم از این فرصت پیش آمده در پوست خود نمی گنجیدند واز آن دور برای ملت ایران نسخه چه کنم می پیچیدند.
دشمنان اسلام و قران وانقلاب بدانند که مردم ایران اسلامی هرگز اجازه جولان مهره هایی را نخواهند داد که این مهره ها از نظر مردم ولایی ایران سوخته ودر زباله دان تاریخ برای همیشه مدفون خواهد ماند.
 انتخاب معلمی پیش کسوت برای تجلیل فرصتی بود تا مسئولین جای جای نقاط کشورواستان را گرد هم جمع کنندتا از این فرصت بدست آمده به سناریوی تطهیر سران فتنه بپردازند.

مردم از مسولین انتظار دارند بجای اینکه تمام هم وغم خود را برای پرداختن به بازیهای سیاسی صرف کنند به فکر حل مشکلات اقتصادی ،اشتغال و ازدواج جوانان باشند.
زیبنده شهر دار المومنین نیست که استاندارش  وقتی را که می خواهد صرف مشکلات وامور مردم  کند در حمایت ازشخصی صرف کند که نتیجه ی کارش آب به آسیاب دشمن ریختن است.
بهتر بود مسولین خدوم وقدر شناس استان یک روز هم برای حل مشکلات مردم مراسمی را تشکیل می دادند ودراین میان به حل وفصل مشکلات اقتصادی واجتماعی مردم می پرداختند.

تشویق معنادار وممتد مسولین ارشد استانی و مدیران کل در هنگام تمجید معلم پیشکسوت از سران فتنه علامت سوالی است که باید از سوی مسکوتین این جلسه جواب داده شود.

سوال دیگری که اذهان عمومی را به خود مشغول می کند اینکه چرا بازتاب تمجید از سران فتنه توسط این مهره در هیچ یک از رسانه ها منعکس نشده وحتی به سانسور این قسمت پرداخته اند وچرا باید رسانه فارس به راحتی از این قضیه چشم پوشی کند.
  
بزرگ داشتی که بهانه ای بود برای تطهیرو تمجید از عامل فتنه ۸۸ در سالن همایشهای دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور مسئولین ارشد استان ومدیران کل ومسولینی از جای جای نقاط کشور.

بنظر می رسد باز بوی انتخابات به مشام می رسد وهستند افرادی که نمی خواهند فرصتها را از دست بدهند وبا برگزاری جلسات عمومی وخصوصی وبزرگداشتها در پی اهداف پیدا وپنهان خود هستند وبا برگزاری چنین جلساتی می خواهند به کرسیهای قدرت برسند .

از دیگر زوایای پیدا وپنهان چنین جلسات وبزرگداشتها آب به آسیاب دشمن ریختن است که می خواهند فضای آرام سیاسی کشور را در استانه انتخابات ملتهب نشان دهند و خوراک رسانه ای آنور آبی ها را پر ملات کنند.

ودر پایان جادارد از مسولینی که برائت خود را از این بزرگداشت که به تمجید از سران فتنه پرداخته بود تشکر کنیم.و مسئولینی که در جلسه حضور داشتند وسکوت اختیار کردند برای تنویر افکار عمومی  بایدجوابگو باشند.

 

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار