مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. تير 1395 - 10:54   |   کد مطلب: 18269
به آتش کشیده شدن منطقه و درگیر نمودن کشور های اسلامی با یکدیگر بوسیله ی بوجود آوردن گروهکهای تروریستی و جریانات افراطی تکفیری چیزی جز نقشه ی استکبار برای دور کردن اذهان جهان از مساله ی فلسطین نیست.

به گزارش صدای دانشجو، یادداشت دانشجویی/    روز قدس فقط روز فلسطین نیست،روز اسلام است،روز مقابله ی مستضعفین با مستکبرین است،روز مبارزه ی حق علیه باطل است.
(حضرت امام خمینی ره)
حدود هفتاد سال است که از اشغال پاره ی تن اسلام فلسطین عزیز می گذرد. آنچه در این هفتاد سال نصیب ملت مظلوم فلسطین شده است چیزی نبوده جز: ذبح مردمان این سرزمین،اعم از مردان و زنان و کودکان مظلوم آنها دربرابر چشم مدعیان دروغین حقوق بشر.
ظلم و ستم روز افزون بر مردم مظلوم فلسطین در طول تاریخ همواره روح و قلب جهان اسلام را اندوهگین کرده است.
حمایت استکبار جهانی بویژه آمریکا و متعهد نمودن خودشان به دفاع و حمایت از رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی موجب بی آبرویی و شریک شدن آنها در نسل کشی و کودک کشی این دشمن بشریت است.
روز قدس همیشه مهم و با اهمیت بوده است، لکن آنچه روز قدس امسال را از اهمیت مضاعفی برخوردار کرده است:
تحولات جاری و وضع کنونی غرب آسیا (خاورمیانه) و جهان اسلام می باشد. روز قدس به عنوان روز حقیقی جهان اسلام باید تلقی شود، چراکه جهان اسلام در چهار پنج سال گذشته شاهد تولید و باز آفرینی الگوهای جدیدی از قرائت‌های متحجرانه و ضد بشری از اسلام بوده است که آثار آن را در کشورهای پیرامون فلسطین به صورت متمرکز دیده‌ایم. در چنین شرایطی است که روز قدس، معنایی فراتر از پیش می‌یابد و حساس تر می شود.
به آتش کشیده شدن منطقه و درگیر نمودن کشور های اسلامی با یکدیگر بوسیله ی بوجود آوردن گروهکهای تروریستی و جریانات افراطی تکفیری چیزی جز نقشه ی استکبار برای دور کردن اذهان جهان از مساله ی فلسطین نیست.
تجربه ی تاریخی نشان داده است که تنها راه نجات فلسطین عزیز و مظلوم مبارزه و مقاومت اسلامی است چون شاهد آن بوده ایم که تمام مذاکرات این هفتاد سال بویژه مذاکرات کمپ دیوید یک و دو کوچکترین اثبات حق و منفعتی برای مردم ستم دیده ی فلسطین نداشته است.
با توکل بر خداوند و با مقاوت اسلامی شاهد ازاد سازی قبله ی اول مسلمین خواهیم بود.
يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم

میلاد بیرونی، فعال سیاسی و عضو شورای مرکزی قرارگاه دانشجویی شهید همدانی

انتها پیام/م
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار