مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 25. تير 1396 - 0:52   |   کد مطلب: 21541
وزارت نفت دولت محترم یازدهوزارت نفت دولت محترم یازدهم با عقد قرارداد جدید با شرکت توتال فرانسه افتخار دیگر در صفحه زرین اعتدال و اصلاحات زدنند.م با عقد قرارداد جدید با شرکت توتال فرانسه افتخار دیگر در صفحه زرین اعتدال و اصلاحات زدنند

وزارت نفت دولت محترم یازدهم با عقد قرارداد جدید با شرکت توتال فرانسه افتخار دیگر در صفحه زرین اعتدال و اصلاحات زدنند.

 اسم این روحیه مدیریتی را چه می توان گذاشت روحیه ای که امید و توان نیروی متخصص داخلی را نابود کرده و به آن ها درس ناباوری میدهند به راستی چرا؟ آیا منفعتی به دنبال آقا و آقازادگان در این قرارداد هاست که هنوز بعد از گذشت ۲۰۰سال از زمان قاجاریه هنوز هم سرمایه ملی به خاطر منفعت های شخصی معامله میشود ؟ دلیل عدم استفاده از نیروهای متعهد و متخصص داخلی چیست؟
 
چه رابطه ای ببین انعقاد قرارداد های این چنینی با دولت های اصلاحات وجود دارد ؟ چرا وقتی حزب چپ حاکم می شود علم این شرکت ها برافراشته میشود  ؟

 سرمایه ملی میراثی برای آیندگان است که باید مراقب آن باشیم تا سالم در اختیار نسل های بعدی قرار گیرد که ناجوان مردانه به تاراج دشمنان قسم خورده میرود.
 کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی باید از وزیر نفت پاسخ بخواهد و برای همیشه ماهیت انواع قراردادهای نفتی که تماما به ضرر کشور است مشخص شود.

 آقای زنگنه شماسابقه درخشان در دادن امتیاز به غربی ها دارید انگار شهروند آن کشورید و به نفع آن ها کار میکنید .
 دست و زبان طرف غربی را در ابطال قرارداد نباید باز گذاشت که به راحتی بدون انجام تعهدات خود قرارداد را فسخ کند ؛ به کجا چنین شتابان ! باید پاسخگوی تمام قراردادهایی باشید که ضررش را مردم ایران داده اند و خواهند داد راستی هنوزگاز مجانی به ترکیه صادر میکنید؟  باج دادن به چه قیمت؟ اگر واقعا دلیل خاصی دارد خب شفاف و واضح بیان کنید وگر نه خائن به ببت المال و کشور امام زمان هستید.
 
 آقای زنگنه بعضی وقت ها بیکاری بهتر از کار پر ضرر است ، شما کاری برای ما نکنید، ممنونیم!
و‌ در آخر مطمین باشید که حق و حقوقمان را برای همیشه مشخص خواهیم کرد.

امین صالحی فعال دانشجویی

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار