مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. بهمن 1394 - 23:10   |   کد مطلب: 17032
یادواره شهدای مدافع حرم همدان عصر امروز با سخنرانی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان در دانشکده تعاون برگزار شد.

به گزارش صدای دانشجو، عصر امروز سردار مهدی ظفری در حاشیه برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در گفتگو با خبرنگار صدای دانشجو گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای دفاع مقدس بازدارندگی است عامل اصلی برای ایجاد امنیت در کشور شده است.

ظفری گفت: اگر دنیا حرف ما را می پذیرد و نیازمند حضور ما در ائتلاف سوریه است به برکت عامل بازدارندگی دفاع مقدس است، می توانیم با این دستاورد بزرگ با دنیا حرف بزنیم.

وی افزود: امروز اسوه ما برای این بازدارندگی شهدای مدافع حرم هستند که ثابت می کنند بازدارندگی هنوز وجود دارد و باید ادامه داشته باشد. ما برای ارج گذاشتن به خون شهدا خود را مدیون می دانیم که در هر شرایطی مقام شهدا و خانوادهای شهدا را پاس بداریم.

این یادگار دوران دفاع مقدس اعلام کرد: حضور در برنامه یادواره شهدا به منظور ترویج فرهنگ قدر شناسی در جامعه است. خون شهدا همه چیز را تحت تصرف خودش قرار می دهد.

وی در خصوص حواشی اخیر ممنوعیت برگزاری یادواره شهدا گفت: انقدر مقام شهدا بالاست که کسی نمیتواند برچسب و ابهامی در خصوص یادواره مراسم شهدا ایجاد بکند و اگر نباشد این مراسم ها و قدردانی از مقام شهدا بدانیم که خود ما و جامعه دچار مشکل و انحراف می شود.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار