مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. آذر 1395 - 18:47   |   کد مطلب: 18763
بسیج دانشگاه پیام نور همدان صادر کرد/
صدور بیانیه دانشجویان در خصوص افزایش شهریه دانشگاه ها
باتوجه به افزایش نامتعارف شهریه ها در دانشگاه ها، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان، اقدام به صدور بیانیه ای، خطاب به ریاست کل دانشگاه پیام نور کشور با توجه به افزایش نامتعارف شهریه های دانشگاه ها داشته است.

به گزارش صدای دانشجو، باتوجه به افزایش نامتعارف شهریه های سال جاری در دانشگاه ها، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان، اقدام به صدور بیانیه خطاب به ریاست کل دانشگاه پیام نور کشور با توجه به افزایش نامتعارف شهریه های این دانشگاه داشته است. در ادامه متن این بیانیه آورده شده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لا تَأْكُلُوا أَمْوالَكُمْ بَیْنَكُمْ بِالْباطِلِ إِلَّا أَنْ تَكُونَ تِجارَ ة عَنْ تَراض مِنْكُمْ (نساء 30-29 ) جناب آقای دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی ریاست محترم و جناب آقای دکتر فیصل حسنی معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور کشور با سلام. شیب تند افزایش شهریه ی دانشگاهی که لقب دولتی را به دوش می کشد در برابر رشد صفر امکانات آن موضوعی است که جای تامل بسیارزیادی دارد. دانشگاهی که شعارش " آموزش برای همه، همه وقت و همه جاست" اکنون کار را به جایی رسانده که قشر کمی از "همه" می توانند تحصیل خود را ادامه دهند! این در حالیست که خود کارمندان و ریاست مراکز هم دائما عنوان می دارند که نیرو کم است ، کیفیت و ساعت کلاسها و امکانات نسبت به شهریه دریافتی بسیار پایین است و اعتراضات دانشجویان آنقدر زیاد است که حتما باید قبل از دریافت فیش حقوقی خود، گوشی را برای شنیدن به آنها بسپارید . اکنون سوال اینجاست که این اتفاق تکراری که هر سال طبق یک رسم نانوشته که قانون گذارش هیئت امنای دانشگاه پیام نور کل کشور است اجرا می شود، در قبال چه چیزی است؟ حال که رهبر معظم انقلاب پیگیری مشکلات اقتصادی مردم ایران را ، برای مسئولین در اولویت قرار داده اند و ما بسیجیان نیز همواره شاهد و همدرد مشکلات اقتصادی دانشجویان در قبال افزایش نا متعارف شهریه ها هستیم ، اعلام می کنیم: ما بسیجیان دانشگاه پیام نور استان همدان این رسالت را به عهده ی خود می دانیم صدای اعتراض دانشجویان مظلومی را که هر روز از ادامه ی تحصیل در دانشگاه پشیمان تر می شوند به گوش شما رسانده و از شما درخواست داریم تا به سوالات زیر پاسخ گو باشید: 1- افزایش هر ترمه ی شهریه دقیقا بابت چه چیزهایی است و مراکز پیام نور استانها چه امکاناتی در قبال این افزایش شهریه باید در اختیاردانشجویان قرار دهند؟ 2- دانشجویی که به هر علتی نمی تواند در کلاس های جبرانی دانشگاه شرکت کند چرا باید در هر صورت شهریه ای برابر با دانشجویان دیگر پرداخت کند؟ در صورت عدم پیگیری مسئولین ما هرگز ساکت نخواهیم نشست . و من الله توفیق بسیج دانشجویی حوزه بقیه الله (عج) انتها پیام/

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار