مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. آذر 1393 - 22:23   |   کد مطلب: 14545
رییس بسیج اساتید استان همدان گفت: پخش سریال‌های ماهواره‌ای در کشور از زمانی اوج گرفت که صدا و سیما سریال کلید اسرار را پخش کرد.

به گزارش صدای دانشجو، علی طاهری در همایش هادیان بصیر با اشاره به اینکه مرکز ساخت و پخش سریال‌های ماهواره‌ای در ترکیه است ، اظهار داشت: اوج پخش سریال‌های ماهواره‌ای از آنجا آغاز شد که صدا و سیما سریال کلید اسرار را پخش کرد و مردم ما هم با ذهنیت سریال کلید اسرار این سریال‌ها را می‌بینند.

وی با ابراز نگرانی از فیلم ها و سریال های پخش شده از صدا و سیما افزود: امروز باید نگران فیلم ها و سریال‌هایی باشیم که با عنوان خانواده و در راستای مبارزه با باورها و ارزش‌های دینی و ملی ما پخش می‌شوند.

طاهری افزود: ماهواره  سعی دارد خانواده بی‌قید و بند را در برابر خانواده سنتی قرار دهد.

 رییس بسیج اساتید استان همدان بر استفاده صحیح از فناوری های نوین و ماهواره ها به منظور کاهش یافتن تغییرات در سبک زندگی تاکید و تصریح کر: در کشور 3 هزار شبکه ماهواره قابل دریافت است از این تعداد 146 شبکه فارسی زبان با هدف مبارزه با ارزش‌های دینی و اسلامی فعالیت و برنامه‌سازی می‌کنند.

علی طاهری با تاکید بر اینکه هدف دشمن تغییر رفتار ماست  ابراز داشت: این رسانه ها با موج سازی سعی در تغییر رفتار انسان ها به خصوص مسلمانان و کشورهای در حال توسعه دارند و با تصویر سازی و تغییر نحوه انتقال پیام ها و بزرگ نماییی  به دنبال تغییر تفکر مردم ما هستند.

 وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی از جمله اصطلاحاتی است که رهبر معظم انقلاب بعد از عبارت جهاد اقتصادی به عنوان مأموریت و سوگیری چشم‌انداز نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک راهبرد دائمی ترسیم کردند.

این مسئول با بیان اینکه برای دستیابی به کشوری با الگوهای نوین اسلامی، مطالعه و بهبود سبک های زندگی آحاد جامعه ضروری است، خاطرنشان کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه نیز قبل از هر چیز باید شاخص ها و مولفه های سبک زندگی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی را احصا کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار