مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. آذر 1393 - 15:23   |   کد مطلب: 14552
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون‌های هنر مراکز آموزش عالی از امروز سه شنبه از طریق سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود.
توزیع کارت آزمون‌های هنر سازمان سنجش از امروز

به گزارش صدای دانشجو حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با  فارس،‌ گفت: پیرو اطلاعیه 19 آبان سازمان سنجش آموزش کشور، معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز نقاشی، ارتباط تصویری، کاردانی هنرهای تجسمی(نقاشی)، طراحی پارچه، طراحی لباس و طراحی صنعتی دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی آزمون سراسری سال 93 باید برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون از امروز سه‌شنبه 4 آذر تا پنجشنبه ششم آذر به سایت سازمان سنجش مراجعه و بر اساس دستورالعمل‌های اعلام شده برای دریافت پرینت کارت اقدام کنند.

وی افزود: فرایند آزمون تشریحی درس طراحی این رشته‌ها به جز رشته طراحی صنعتی از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز جمعه 7 آذرماه و رشته طراحی صنعتی ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه در شهرستان‌های مشخص شده در کارت برگزار می‌شود.

توکلی گفت: هر یک از معرفی‌شدگان این رشته‌ها باید برای انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی مورد علاقه از رشته امتحانی انتخابی از امروز تا چهارشنبه 12 آذرماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی از کدرشته امتحانی مربوط اقدام کنند.

وی ادامه داد:‌ داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان معرفی‌شده رشته ارتباط تصویری و تربیت دبیر شهید رجایی وابسته به آموزش و پرورش اعلام شده است، باید علاوه بر شرکت در آزمون عملی و طراحی (صبح جمعه 7 آذر) طبق اطلاعیه‌ای که دهه سوم آذر از سوی سازمان سنجش منتشر می‌شود برای شرکت در مصاحبه تخصصی و صلاحیت عمومی حضور یابند.

به گفته توکلی، مصاحبه تخصصی و صلاحیت عمومی در دو بخش مجزا از سوی آموزش و پرورش استان محل اقامت برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار