مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. مرداد 1396 - 23:07   |   کد مطلب: 22053
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردمی که به آقای روحانی رای دادند و همچنین مردمی که به اوضاع چهارساله گذشته نقد داشتند و به ایشان رای ندادند، همگی مطالباتی دارند که مهم ترین مطالبه آن ها نیز پیشرفت اقتصادی و رفع مشکل معیشت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، احمد توکلی در گفتگو با صبح توس ضمن اشاره به انتخاب وزرای دولت و رأی اعتماد مجلس به کابینه آقای روحانی، اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری اخیر مشاهده کردیم جمعیتی بالغ‌بر 16 میلیون مخالف عملکرد دولت فعلی است و از طرفی 70 درصد از کابینه همان کابینه دولت قبل است اما می‌بینیم که بسیاری از وزرا رأی اعتماد گرفتند.

وی افزود: در تحلیل این موضوع شاید بتوان گفت که بسیاری از نمایندگان تحت تأثیر گروه‌گرایی و حساسیت‌های قبیلگی سیاسی نیز مؤثر بوده و انتخاب‌شده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مطالبات مردم از دولت و کابینه دوازدهم، عنوان کرد: همان‌طور که آقای روحانی نیز تأکید کرد مهم‌ترین وظیفه دولت و کابینه دوازدهم ایجاد اشتغال است و امیدواریم که آقای روحانی و کابینه دوازدهم در این راه از هیچ کوششی مضایقه نکند.

وی ادامه داد: مردمی که به ایشان رأی دادند و همچنین مردمی که به اوضاع چهارساله گذشته نقد داشتند و به وی رأی ندادند، همگی مطالباتی دارند که مهم‌ترین مطالبه آن‌ها نیز پیشرفت اقتصادی و رفع مشکل معیشت است.

توکلی با اشاره به اولویت‌های وزرای جدید در دولت فعلی، گفت: اولویت‌ها را خود وزرا و نمایندگان نیز در صحن علنی مجلس گفته و مردم نیز در تلویزیون مشاهده کرده‌اند، اگر به این وعده‌هایی که داده‌اند عمل کنند دستشان را نیز می‌بوسیم، اما اگر به هر دلیلی عمل نکنند خود را در مقابل مردم خراب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: متأسفانه در کشور ما اگر نماینده‌ای برای مخالفت با دولت برآید، دولت کمتر با آن‌ها مدارا می‌کند؛ البته این مختص به دولت فعلی نیست و این معضل در کشور ما در سایر دولت‌ها نیز مشاهده‌شده است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار