مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. بهمن 1393 - 14:26   |   کد مطلب: 14860
بسیج رسانه استان همدان در واکنش به حرکت شایسته استاندار در عزل مدیرکل امور مالی توهین‌کننده به ارزش‌های نظام و ملت بیانیه‌ای صادر کرد.
سازمان بسیج رسانه

به گزارش صدای دانشجو سازمان بسیج رسانه همدان در پی توهین مدیرکل امور مالی استانداری به بنیان گذار انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد متن بیانیه بدین شرح است:

به نام خدا

مقام معظم رهبری: "این انقلاب بی نام امام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست".

نظام جمهوری اسلامی ایران، حاصل خون سروقامتانی است که در راه دفاع از اسلام و آرمان‌های والای بنیان‌گذار کبیر انقلاب، جان خود را نثار کرده و در برابر دشمنان و مستکبران ایستادند و اگر نبود رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره)، هنوز هم ملت ایران در زیر یوغ ستمگران زیسته و غیرت و فرهنگ کهن ایرانی در زیر چکمه‌های آمریکا، طاغوت و طاغوتیان لگدمال می‌شد.

توهین به بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حرکتی سخیف و برخاسته از جهالت و بی‌تقوایی  افرادی است که طعم روزهای انقلاب و حماسه را نچشیده و با برخورداری از روح انقلاب‌ستیزانه به دنبال پیاده ساختن اهداف و نقشه‌های شوم دشمنان نظام هستند.

با کمال تأسف در روزهای گذشته، یکی از مقامات ارشد استانداری همدان در اقدامی عجیب و تأمل برانگیز در یکی از شبکه های اجتماعی، اقدام به انتشار مطالبی موهن بر ضد بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) کرده و ضمن مقایسه مراسم تشییع و خاکسپاری امام(ره) با پادشاه عربستان به ایشان اهانت کرد.

به حمدلله، اقدام به موقع و هوشمندانه برخی رسانه‌های انقلابی استان موجب آشکار شدن این هتاکی گشته و استاندار همدان ضمن دستور عزل این کارمند خاطی، وی را به مراجع قانونی معرفی نمود.

هرچند برخی عناصر و دوستان وابسته به این شبکه اجتماعی که از قضا در دستگاه ارشد استان فعالیت می‌کنند به حمایت از این حرکت سخیف و بی‌ادبانه برخاسته و اعتراض امت حزب‌ا... استان و بسیجیان به این موضوع را نابجا قلمداد کردند!

سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، ضمن محکوم ساختن این هتاکی از اقدام سریع و به موقع  استاندار محترم همدان قدردانی می‌نماید و از مسئولان قضایی، اقدام قاطع و مناسب با این عنصر خاطی و ضد انقلاب را خواستار است.

سازمان بسیج رسانه استان همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار