مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. اسفند 1393 - 8:30   |   کد مطلب: 15026
دکتر منصور غلامی، ریاست دانشگاه بوعلی سینا همدان فرا رسیدن نوروز 94 را طی پیامی به دانشگاهیان دانشگاه بوعلی سینا تبریک گفت.
دکتر منصور غلامی

به گزارش صدای دانشجو متن این پیام بدین شرح است: اعضاء محترم هیأت علمی، کارمندان محترم و دانشجویان عزیز و گرامی، نوروز، ارمغان بهار است و بهار یادآور تولدی دوباره، سرآغاز شکفتن، روییدن و سبز شدن. هستی زمزمه‌ای دارد و نیایشی و سپاسی نیست جز برای او که دوباره زنده می‌کند و می‌آفریند. دوباره زنده شدن پیام نوروز است و این وظیفه ماست که با طبیعت همراه شده و ضمن ستایش آفریدگار، به شکرانه این عطیه بی‌بدیل، تغییر را در دل و جانمان آغاز کرده و تحولی درونی در خود ایجاد کنیم. 
سال 1393سپری شد و شما دانشگاهیان تلاش‌گر دانشگاه بوعلی سینا، با علم به اهمیت کاری که انجام می‌دهید و در سایه‌ توجهات الهی، کارنامه‌ پربار دیگری از کار و تلاش را در سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی به یادگار گذاشتید. سالی سرشار از تعامل، تلاش و شور و شعف را همراه شما دانشگاهیان عزیز پشت سر گذاشتیم و هم اکنون با ظهور و بروز بهار فرح بخش، با استعانت از معمار پویندگی و پایندگی، امید است دلهامان را به نور ایمان و دستهامان را با تحول و شکوفایی همراه سازیم و گامهای استواری را در تحقق ایده¬ها و طرح¬های ماندگار برداریم.
 بهار 94 را در حالی آغاز می کنیم که اشک ها و لبخندها در هم آمیخته اند. شاخه ای از گل یاس میهمان سفره هفت سین امسال است تا که یادی از یادگار رسول خدا(ص) را زنده کند. پروردگارا تو را سوگند می دهیم، دل ما را به ظهور فرزندش زنده گردان. 
ضمن صمیمانه¬ترین شادباش¬ها به یمن فرارسیدن بهار سال 1394 و با آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری و سربلندی و پیروزی تمامی خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، بدینوسیله از تلاش ها و مشارکت فعال همه دانشگاهیان عزیز در تحقق اهداف دانشگاه و آموزش عالی و در رأس آن نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال گذشته قدردانی نموده و از آستان حضرت احدیت مزید توفیق روز افزون را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید، برای اعتلای آرمانهای علمی کشور در سال پیش¬رو خواهانم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار