مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 30. فروردين 1394 - 17:44   |   کد مطلب: 15136
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از افزایش کرایه تاکسی از اول اردیبهشت خبر داد و گفت: با تعیین کرایه تاکسی، کرایه خطوط تاکسی افزایش 25 درصدی را خواهد داشت.

به گزارش صدای دانشجو، کامران گردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از اعمال نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها از یکم اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار کرد: با تعیین کرایه، خطوط تاکسی افزایش 25 درصدی کرایه را خواهند داشت.

وی تصریح کرد: نرخ‌گذاری کرایه تاکسی بر اساس جاذبه‌های سفر، طول مسیر، تعداد مسافر و بنزین انجام شده و کمیته شورای شهر آن را تصویب کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان در خصوص عدم توافق فرمانداری در افزایش کرایه تاکسی خاطرنشان کرد: فرمانداری نیز با افزایش 25 درصدی کرایه موافقت کرده و طی روزهای آینده اعمال خواهد شد.

وی بیان داشت: در روزهای آینده تاکسیرانی با نصب برچسب‌های نرخ جدید بر روی تاکسی‌ها، نرخ‌های جدید را اعمال خواهد کرد.

گردان با بیان اینکه هنوز کرایه تاکسی در شهر همدان اضافه نشده، افزود: تاکسیرانان باید پس از اعلام رسمی و ابلاغ از سوی تاکسیرانی اقدام به افزایش کرایه آن هم در حد مصوب کنند.

وی از افزایش 25 درصدی نرخ کرایه اتوبوس‌ها نیز خبر داد و گفت: اجرای طرح سیستم ABL بر روی اتوبوس‌ها نیز پنجم و یا نهم اردیبهشت همزمان با روز شورا آغاز خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار