به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 12. اسفند 1393 - 22:31   |   کد مطلب: 14964
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از تصویب شیوه انعقاد قرار داد طرح هاي پژوهشي و پايان نامه هاي دانشجويي با مرکز مطالعات و پژوهش های شورا خبر داد.
کامران گردان

به گزارش صدای دانشجو، کامران گردان با اعلام این خبر اضافه کرد: بر اساس این مصوبه از این پس پايان نامه هاي دانشجويي در مقاطع  كارشناسي ارشد و دكتري ابتدا در شوراي پژوهش مركز مطالعات و پژوهش های شورا بررسي و پس از تصويب جهت انجام امور اداري مالي و انعقاد قرارداد به معاونت برنامه ريزي و توسعه ارجاع شود و این معاونت موظف است نتايج و گزارشات دوره اي و نهايي را كتباً جهت طرح در شوراي پژوهشي به مركز ارايه نمايد.

گردان با بیان اینکه طرح هاي پژوهشي پس از طي مراحل بررسی تا سقف 50 ميليون  ريال مساعدت مالی در هر مورد به شهردار همدان تفويض اختيار مي شود، افزود: همچنین براي ارقام بيشتر بايد مجوز شوراي اسلامي شهر اخذ شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان همچنین در مورد برق رسانی مجتمع صنعتی شهید بهشتیT افزود: مقرر شد شهرداری تمامی مسائل و مشکلات بین شرکت و شهرداری و از جمله موضوع جانمایی تیرهای برق را در اسرع وقت به شورای اسلامی شهر اعلام کند.

کامران گردان در مورد  پوشش گنبد تالار قرآن یادآور شد: بر اساس مصوبه شورا، مقرر شد در این زمینه شهردار همدان با توجه به سوابق و آخرین قرارداد موجود و رعایت قانون و مقررات اقدامات لازم را به عمل آورد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار