مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. تير 1394 - 11:32   |   کد مطلب: 15301
استاد دانشگاه فرهنگ و هنر همدان گفت: جناح بندی سیاسی دانشجویان را از مسیر اصلی ارکان نظام و اهداف انقلاب اسلامی که اتصال به انقلاب وجود حضرت دارد دور می کند و باعث انحراف بر روی تفکرات دانشجویان می شود.
مهدی صلواتیان

به گزارش صدای دانشجو، مهدی صلواتیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جهاد پرس ، با اشاره به کندی پیشرفت علم در ایران افزود: پژوهش و توليد علم و فناوري از مهمترين عناصر رشد و توسعه اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، صنعتي و سياسي كشور به حساب مي‌آيد.

استاد گفت: از مهمترین دلایل این است که اساتید به روزمرگی افتاده اند و دانشجویان نیز با استفاده از برخی مدل های متفاوت روزمره که تهاجم فرهنگی دشمن است به این کندی کمک می کنند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر دانشگاه دچار سیاست زدگی شود چه مشکلاتی را به همراه خواهد داشت افزود: جناح بندی های سیاسی که در برخی دانشگاه ها موجود است دانشجویان را از مسیر اصلی ارکان نظام و اهداف انقلاب اسلامی که اتصال به انقلاب وجود حضرت دارد دور می کند  و باعث انحراف بر روی تفکرات دانشجویان می شود.

وی گفت: اساتید با بالا بردن سطح علمی روزانه و آشنایی با علوم جدید و بالخص علوم انسانی و معنوی می توانند به فرمانده های حنگ نرم تبدیل شوند. 

دیدگاه شما

آخرین اخبار