مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. مرداد 1394 - 8:45   |   کد مطلب: 15396
پیکر مطهر یکی از مفودالجسد همدان پس از 30 سال شناسایی شد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از نافع، نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان همدان با بیان این مطلب گفت: پیکر مطهر شهید امیر مسعود محمد زاده از بسیجیان گردان 154 لشکر 32 انصارالحسین(ع) همدان تعیین هوبت شد.

محمد جواد زمردیان افزود:پیکر مطهر این شهید بزرگوار در عملیات 20 شهریور 1365 در پد غربی جزیره مجنون باقی مانده بود تا به فرموده رهبر معظم انقلاب اکنون با ظهور و حضور خود، این فروغ خاموش نشدنی را مدد رسانده و پرچم های عزیز و گران بها و ذخیره معنوی ملت را با شکوهی هرچه تمام تر در کشور برافرازد.
وی اظهاز داشت: شهید محمد زاده جزء 466 شهید مفقودالجسد استان همدان بود که با بازگشت پیکر 275 شهید تازه تفحص شده به وطن ، پیکر این شهید بزرگوار نیز شناسائی شد.
نماینده کمیته جستجوی مفقودین اعلام کرد: این شهید بزرگوار در خانواده ای انقلابی و مذهبی پرورش یافته و پدر بزرگوار وی نیز از افرادی است که در مراسم برائت از مشرکان روز عرفه سال 66 به دست مزدوران سعودی به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
زمردیان ادامه داد: جزئیات مراسم حضور، تشییع و تدفین این شهید بزرگوار از طرف کمیته جستجوی مفقودین متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

    

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار