مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. اسفند 1395 - 0:12   |   کد مطلب: 19823
ای کاش دل هایمان هم مثل کوچه های تاریک شهر به نام شهدا بود تا از این گمراهی به دور باشیم.
"راهیان نور" راه عشق

مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی:
من سرزمین شلمچه را یک سرزمین مقدّس میدانم. این‌جا نقطه‌ای است که ملائکه‌ی الهی که شاهد فداکاری مخلصانه‌ی این شهدای عزیز بودند، به آن تبرّک میجویند. ۱۳۷۸/۰۱/۰۸

"راهیان نور" راه عشق؛راه ایمان ؛راه ایثار وفداکاری ؛راه آموختن درس مردانگی و آزادگی که قلم و کاغذ در توصیف عزت و عرفان آن ناتوان است و فقط دیدن و لمس کردن عظمت آن قابل درک می شود.
راهیان نور۹۵شهدای والا مقام ، شهدای گمنام طلایه و فکه عنایتی فرموده و توفیقی به حقیر و تمام دوستان تیم فضاسازی  داده اند تا شهامت ، ایثار ، مقاومت و عشق را برای زائرین تداعی کنیم.

و این فضاسازی در محل اسکان و استراحت زائرین انجام شد تا زائرین متوجه دلیل این همه آرامش و امنیت بشوند. ما کوچه پس کوچه های شهرمان را به نام مبارک شهیدان مزین کرده ایم تا بفهمیم از روی خون کدام شهید به منزل امن مان میرسیم و ای کاش دل هایمان هم مثل کوچه های تاریک شهر به نام شهدا بود تا از این گمراهی به دور باشیم.


فضاسازی در دو قسمت :1-برادران 2-خواهران انجام شد که محل اسکان خواهران اردوگاه شهید باکری و برادران مسجد قدس خرمشهر است .وقتی پای عشق در میان باشد جسم آدمی خستگی ناپذیر می شود ولی به همان اندازه عدم همکاری خستگی وار است. ما دانشجویان استان از معاونت محترم اردویی سپاه استان عاجزانه تقاضا داریم با دستورات لازم بودجه ها تامین شود تا هرچه سریع تر محوطه اردوگاه شهید باکری  را آماده سازی کند تا عزیزان زائر نهایت استفاده را ازمحیط را داشته باشند


 و در آخر عکس های از محل اسکان برادران و خواهران که فضاسازی شده است را تقدیم نگاهتان میکنیم که  ان شالله مورد توجه خاصه شهدا قرار بگیرد و از تمام عزیزان تیم فضاسازی که با توان فکری و جسمی دراین مدت کوتاه خالق اثر ماندگار شدن کمال تشکر و قدردانی را دارم .

محسن صالحی

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار