مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. مرداد 1394 - 22:27   |   کد مطلب: 15560
وقتی که کیفیت قربانی کمیت می شود وسود پرده بر وجدان می کشد وهیچ قدرتی نتواند باز خواست کند تنها وتنها قشر آسیب پذیر قربانی بازی می شوند.

 

به گزارش صدای دانشجو ،لحظه ای پیش یک پراید از جاده منحرف می شود وبا برخورد به درخت کنار جاده  درخت رااز ریشه کنده ودر میان می گیرد.

این حادثه ابتدای جورقان روبروی خانه های سازمانی شرکت گاز ودر زیر پل عابر پیاده اتفاق افتاد درهمین لحظه،آمبولانس وچندین ماشین آتش نشانی و جرثقیل در محل تصادف حاظر شدند وبا بریدن ماشین راننده خودرو را به داخل آمبولاس رسانده وبا مداوای اورژانسی وی را به بیمارستان بعثت منتقل کردند.

این ماشین پایه در جاده های  کشور عزیزمان همواره به خدمت رسانی مشغول است  واقبال زیادی از طرف مشتریان هم به این خودرو دیده می شود.

وقتی جر ثقیل ماشین را بلند می کند  ماشین دیگر  جای سالمی ندارد وهمه قطعاتش  له شده است وخدا را شکر می کنیم که در این تصادف ظرفیت ماشین تکمیل نبود والا ادماش همه له می شدند.

سالهاست که دلسوزان  به بی کیفیت بودن این اسباب بازیها تذکر داده اند ولی کو گوش شنوا چراکه بعضیها را پول چشمان حقیت بینشان را پوشانده  ومصداق ختم الله علی ابصارهم شدند.

وباید این شعار را همواره زمزمه کنیم که ما هرچه بسازیم مصرف کننده مجبور است استفاده کند چون بی رقیبیم و همتایی در رقابت نداریم.

ودر آخر امید واریم روزی فرا برسد تا ما هم چون بعضی از کشورها عزمی جزم داشته باشیم  برای  یک محصول با کیفیت ملی تا حسرت نداشته هایمان را در داشته های دیگران نخوریم وبه ساخت وتولید خودمان افتخار کنیم نه لاپوشانی را سیاست خود قرار دهیم باشد که این مهم اتفاق افتد.

 

 

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار