مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. مرداد 1394 - 20:37   |   کد مطلب: 15656
با حضور رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور:
سمینار «ائمه جمعه استان همدان» در اسد اباد برگزار می گردد
امام جمعه فیروزان ازبرگزاری سمینار ائمه جمعه استان همدان در شهرستان اسد اباد با حضوررییس شورای سیاستگذاری اءمه کشور خبرداد.

 به گزارصدای دانشجو،امام جمعه شهر فیروزان در رابطه با استکبار ستیزی گفت: به نظر من در هر جای دنیا مشکل و جنگ و کشتاری هست زیر سر آمریکا و انگلیس است .

وی افزود :بوش پسر در کتاب کمیته ی سیصد می گوید؛ "78% از تسهیلات نظامی دنیا را ما تولید می کنیم ،من نمیتوانم صلح ایجاد کنم چون اگر قرار داد صلح ببندم اقتصادم نابود خواهد شد".

وی با اشاره به اینکه آمریکا یک گرگ درنده  و شیطان بزرگ است بیان داشت:از چنین دولتی جز جنگ و خونریزی و فساد چیزی انتظار نمی رود و سیاست آمریکا همین است،در هر کشوری هم که پا گذاشته از جمله عراق،افغانستان،لیبی،مصر،یمن وسوریه جز ویرانی چیزی برجای نگذاشته است.

حجت الاسلام موسی محبی اظهار داشت :آمریکا قبلا ولد چموش انگلیس بود اما اکنون انگلیس را نیز دور زده است و البته همه ی فعالیت هایشان در راستای تثبیت صهیونیست و محافظت از آن است ودر راستای پیمانی که بزرگانشان با هم بسته اند حرکت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه باز شدن پای آمریکا به ایران اشتباه بزرگی است افزود:انقلاب و منش ما با استکبار ستیزی گره خورده است ،هویت انقلاب یعنی ظلم ستیزی و استکبار ستیزی و بدون این از انقلاب چیزی باقی نخواهد ماند.

وی  در پایان با اشاره به اینکه دولت ما دولت خوب و مدبری است  تصریح کرد:پیشنهاد من به عنوان یک طلبه کوچک این است که ما آرمانهای انقلاب که برگرفته ازاسلام و قرآن و فرموده های امام است را نقشه ی راه خود قرار دهیم و بر مبنای آن حرکت کنیم و در اینصورت است که مشکلی نخواهیم داشت.
حجت الاسلام موسی محبی با بیان اینکه منتظران امام زمان هر جمعه صبح گرد هم می آیند و دعای ندبه می خوانند گفت:در این راستا ما دو برنامه اجرا کردیم ودو تن از شخصیتهای کشوری را دعوت کردیم یکی حضرت ایت الله تقوی مسول سیاست گزاری اءمه جمعه کشور ودیگری حاج مهدی منصوری مداح کشوری را دعوت کردیم وقرار است بصورت زنده ازصدا وسیمای همدان پخش شود.
امام جمعه فیروزان با اشاره به برگزاری سمینار اءمه جمعه استان در این شهرستان بیان داشت :از دیگر برنامه های این روز  می توان به غبار روبی گلزار شهدا با حضور میهمانان وخانواده های شهدا و نشصت صمیمی با مدیران کل دستگاه های فرهنگی استان اشاره کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار