مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. شهريور 1394 - 16:52   |   کد مطلب: 15744
امام جمعه همدان گفت:انگلیس یک دشمن است انها در قضایای 88 قصد بر اندازی نظام را داشتند وما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

به گزارش صدای دانشجو، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در خطبه های نمازجمعه با اشاره به بازگشایی سفارت انگلیس درایران یادآور شد وگفت:مسولین ومردم باید هوشیار وآگاه باشند که انگلیس یک دشمن است ودر قضایای فتنه 88 قصد بر اندازی نظام را داشت.
وی بابیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی ما از طرف روباه پیر وهمدستان ان می باشد گفت :خوی اختلاف افکنی وتفرقه در ذات این استعمار پیرنهفته است  ومسلمانان باید در این مورد هوشیار باشند واختلافها را کنار بگذارند.
امام جمعه همدان با اشاره به هفته دولت یاد وخاطره شهیدان بهشتی ورجایی را گرامی داشت وگفت :در سفر رییس جمهور وهیات دولت مصوبات خوبی صورت گرفت که باید شاهد تحقق این مصوبات در سطح استان باشیم.

طه محمدی با اشاره به استقبال مردم از ریاست جمهوری وهیات دولت یاد اور شد وگفت:جا دارد از استقبال ابرومندانه شما مردم ولایتمدار وخونگرم همدان تشکر وقدر دانی کنم وامید است که رکات این سفر بزودی در استان حساس شود.

وی درادامه به انتخابات فرمایشی در آمریکا اشاره کرد وگفت : این نوع انتخابات در عمل برنامه های رژیم جعلی اسراییل را عملی می سازد  و باعث می شود که این رژیم به کشتار وخونریزی در منطقه دامن زند.
طه محمدی خاطرنشان کرد وگفت :در بسیاری از کشورها دولتها با کودتا تغییر می کند وافرادی روی کار می ایند که روی حجاج بن یوسف ها را با به راه انداختن دریای خون سفید می کنند .
وی با بیان اینکه در  دنیا دو نوع حکومت وجود دارد ،حکومت حق وحکومت باطل گفت :حکومت حق در زمان حضرت علی (ع)ایجاد شد و متاسفانه ان هم به مدت کوتاهی .
طه محمدی با اشاره به در پیش بودن انتخابات اتی مجلس گفت افرادی باید در انتخابات شرکت کنند که در خود شایستگی این امر خطیر را دارند واگر خدای ناکرده افرادی نالایق وناتوان کاندیدا شوند جامعه را با یک تهدید مواجهه خواهند کرد.
وی از رای دهندگان هم خواست که با مشارکت در انتخابات افرادی را برگزینند که این افراد از شایستگیهای یک نماینده توانا وخوب برخوردار باشند چرا که مردم در برابر رای خود مسول وجوابگو باید باشند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار