مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. شهريور 1396 - 18:10   |   کد مطلب: 22103
وزرای دولت دوازدهم به مجلس معرفی شدند و نمایندگان ما هم با صلابت به آنها رای دادند، و الان نوبت فعالیت وزرای جدید است که با تمام توان به ملت عزیز ایران خدمت کنند و امانت داری خود را از این امانتی که به آنان داده شده نشان بدهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه ی همدان گفت :  از علامت های شقاوت انسان این است که به دوس خودش خیانت می کند ، هیچکس جرات نافرمانی خداوند را ندارد ، مگر کسی جاهل و شقی باشد ، سه روز شاخص برای سلامت انسان است ، اولینش روز تولد انسان است ، اگر تولد انسان سالم باشد امید است که دو مورد دیگر هم که مرگ و حشر انسان است ، سلامت باشد.

وی ادامه داد : روز قیامت در جهنم عذاب زنا کاران به قدری شدید است که همنشینان شخص در جهنم از شدت عذاب او به خداوند شکایت میکنند ، چرا باید بچه ی بعضی از پیامبران نا اهل بشود ؟ این از جانب مادر است که آنها انسان های شقی بودند. بسیاری از ناهنجاری های جسم دلیلش این بوده که پدران یامادران اهل مشروبات الکلی بوده اند که متاسفانه گاهی شاهد اینگونه از موارد هستیم.

آیت الله محمدی بیان کرد:روز دوشنبه ی گذشته بنده و جمعی از افراد استان به دیدار مقام معظم رهبری رفتیم و ایشان با عنایتی که داشتند گفتند: شخصیت هایی مانند بوعلی سینا مانند خورشید در جامعه هستند.

وی افزود : وزرای دولت دوازدهم به مجلس معرفی شدند و نمایندگان ما هم با صلابت به آنها رای دادند، و الان نوبت فعالیت وزرای جدید است که با تمام توان به ملت عزیز ایران خدمت کنند و امانت داری خود را از این امانتی که به آنان داده شده نشان بدهند.

آیت الله محمدی گفت: این مساله نگران کننده است ، جدیدا آمریکا برای پاکستان و افغانستان شاخ و شانه کشیده است و این نگران کننده است ، از آن طرف هم ترکیه که همسایه ی کشور ما است عقل درست و حسابی ندارد و نمی تواند درست تصمیم بگیرد.

 

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار