مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. مهر 1394 - 0:09   |   کد مطلب: 16031
فراخوان فعالیت در انجمن‌های علمی دانشجویی
هر دانشکده؛ یک انجمن علمی دانشجویی
پوستر و بروشور فراخوان فعالیت در انجمن‌های علمی دانشجویی به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشورارسال شد.

به گزا رش صدای دانشجو،هادی طهرانی؛ رئیس اداره فرهنگ سلامت وزارت بهداشت گفت: انجمن‌های علمی دانشجویی با هدف فراهم آوردن زمینه‌های مناسب برای فعاليت‌هاي جمعي علمي، افزایش مهارت‌های عملی و ایجاد کارآفرینی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور تشکیل می‌شوند.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: متاسفانه در بحث نشاط علمی و حمایت از فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشجویان با خلاءهایی روبرو بودیم که دبیرخانه انجمن‌های علمی دانشجویی در معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس در راستای مرتفع کردن این مشکلات تشکیل شد.

 

 

تهرانی ابلاغ آیین‌نامه انجمن‌های علمی دانشجویی را اولین اقدام عملی در راستای بسترسازی ایجاد و تقویت انجمن‌های علمی در دانشگاه‌‌های علوم پزشکی کشور دانست و گفت: در گام دوم پوستر و بروشور فراخوان فعالیت انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی به کلیه دانشگاه ها ارسال شد.

 

طهرانی در پایان شعار امسال انجمن‌های علمی دانشجویی را " هر دانشکده؛ یک انجمن علمی دانشجویی"  اعلام کرد و افزود: از دیگر گام‌های اساسی جهت توسعه انجمن‌های علمی دانشجویی ابلاغ دستورالعمل اجرایی فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی است که تا چند روز آینده به دانشگاه ها ابلاغ خواهد شد.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار