مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. مهر 1394 - 20:11   |   کد مطلب: 16041
جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه بوعلی سینا با حضورریاست،اعضای هیأت رئیسه دانشگاه و روسای دانشکده ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزارگردید.

دکتر منصور غلامی ریاست دانشگاه بوعلی سینا  امروز با تبریک ورود دانشجویان جدیدالورود به دانشگاه بوعلی سینا، این دوران را برای جوانان حساس ارزیابی نمود و افزود مطمئن باشید که در دانشگاه خوبی چه از لحاظ علمی و چه از لحاظ فرهنگی وارد شده اید.

وی گفت: دانشگاه بوعلی سینا در بین دانشگاه های جامع کشور رتبه دهم و در بین دانشگاه های جهان اسلام رتبه هفتم و همچنین در بین یک درصد برتر دانشگاه های برتر جهان در کشور رتبه پنجم را دارا است.

وی افزود:دانشگاه بوعلی سینا با رشد علمی30 درصدی، نسبت به سال قبل خود در بین دانشگاه های سراسری که رشد علمی داشته اند رتبه اول را در سال 2014 کسب نموده است که دلیلی بر اثبات این مدعاست.

دکتر غلامی شخصیت حقوقی دانشجویان را بسیار حائز اهمیت دانسته و گفت: مهم است که دانشجویان، خود پیگیر کارها و فعالیت های آموزشی و پژوهشی در دانشگاه باشند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین دانشگاه به جز اختیارات قانونی، اختیارات دیگری ندارند و در چهارچوب قوانین عمل می کنند، افزود:دانشجویان باید مطیع قوانین باشند تا در هیچ موردی با مشکل مواجه نشوند.

در ادامه این مراسم برنامه های متنوعی که از جانب معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه  برگزار شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار