مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 29. آبان 1394 - 11:31   |   کد مطلب: 16280
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:
گول لبخند آمریکا را نخورید
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سابقه رفتار آمریکا با کشور جمهوری اسلامی پر از سیاهی و بدعهدی است

به گزارش صدای دانشجو به نقل از دانا، سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به قرارداد الجزایر و بدعهدی های آمریکای ها اظهار داشت: سابقه رفتار آمریکا با کشور جمهوری اسلامی ایران و کشورهای دیگر یک سابقه سیاه و پراز بدعهدی است؛ این درحالی است که بد رفتاری های آمریکا با ایران ویژه تر از بقیه کشورها است که هیچ کشور دیگری را شاید نتوان با جمهوری اسلامی در بد عهدی و بدرفتاری آمریکایی ها مقایسه کرد.

وی ادامه داد: آمریکا در سال های اخیر سعی کرده است با لبخند، رفتار و نیت های پلید خود را بپوشاند اما در مدت کوتاهی نیت اصلی آنها مشخص خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص هوشیار بودن مسئولان در رابطه با آمریکایی ها تصریح کرد: مسئولان مربوطه باید مراقبت های خود را نسبت به وضع موجود چند برابر بکنند تا آسیبی از طرف آمریکا، کشور و ملت ما را تهدید نکند.

این نمایند مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع برجام گفت: دولتی ها به آمریکا اعتماد نکند؛ اروپایی ها در موضوع برجام قولهایی داده اند و در جلسات با لبخند وارد شده اند اما  هیچ کدام نباید ملاک اعتماد به آنها شود  نباید گول لبخند های آنها را بخوریم باید در عمل آنچه خواسته نظام و رهبر معظم انقلاب است اتفاق بیافتد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار