مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 4. آذر 1394 - 8:06   |   کد مطلب: 16319
علی عزیزی با اشاره به سابقه مدیریتی آقای نجفی در وزارت علوم گفت: تصمیمات آقای نجفی درباره بورسیه‌ها، آبرو و حیثیت دانشجویان بورسیه را به بازی گرفت.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از تسنیم، علی عزیزی یکی از دانشجویان بورسیه با طرح سوالی از مهندس محمدعلی نجفی سیاست‌مدار بازنشسته و سرپرست سابق وزارت علوم ‌که انتصاب اعضای کمیته تعیین مصادیق بورسیه را برعهده داشته است، گفت: کمیته تعیین مصادیق در کجای قانون بورسیه نوشته شده یا طبق کدام بند از بخشنامه یا آئین‌نامه یا قوانین سال‌های 64-68 استنباط شده است؟

وی خطاب به آقای نجفی افزود: این تصمیم وزارت علوم در دوران سرپرستی شما کاملا اشتباه و غیر‌منطقی و توامان با دیدگاه سیاسی و بر مبنای غرض‌ورزی و عقده‌گشایی سیاسی بوده و هیچ مبنای حقوقی و قانونی ندارد.

این دانشجوی بورسیه با اشاره به تخلفات معدود صورت گرفته در دولت قبل گفت: اگر کسی تخلف کرده باید با اشد مجازات با وی برخورد شود. علل و ریشه فساد را باید شناسایی کرد نه با غرض‌ورزی‌های سیاسی با عده‌ای دانشجو که هیچ نقشی در این تصمیم‌گیری نداشته‌اند، این‌گونه برخورد کرد. شما که ادعا داشتید مسئولان سابق تخلف کرده‌اند چرا تاکنون از آنها  شکایت نکرده‌اید؟

این دانشجوی بورسیه ادامه داد: در زمان سرپرستی آقای نجفی تصمیماتی در وزارت علوم گرفته شد که با آبرو و حیثیت عده‌ای دانشجو بازی شد و آنها را در دیدگاه جامعه و دوستان در محیط دانشگاه ترور شخصیتی کرد. علاوه بر خودشان، استرس، اضطراب و ناراحتی را به خانواده‌های این دانشجویان تحمیل کردید. شما براساس تصمیمی که بر پایه غرض‌ورزی سیاسی بود، در هولوکاستی علمی عده‌ای را محکوم به مرگ علمی کردید، از نظر ما تنها تعبیری که برای این کار می‌توان استفاده کرد تسویه حساب سیاسی با دولت قبل است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار