مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 18. دى 1394 - 16:15   |   کد مطلب: 16622
دومین همایش تجلیل از برترین های فوتبال شهرستان بهار با حضور جمعی از اهالی فوتبال و همچنین پیشکسوتان این ورزش در فرهنگسرای آیت الله بهاری برگزار شد .

به گزارش صدای دانشجو به نقل از بهارانه؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین در همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزشی را امری مهم در بزرگداشت و استمرار حیات رشته های ورزشی در شهرستان عنوان کرد و به جایگاه فوتبال در جامعه و در استان اشاره کرد و گفت: 40 درصد فوتبال استان در همدان و 30 درصد آن در شهرستان بهار است که این میزان برابری می کند با دیگر شهرهای استان و لذا این خود نشان از استقبال بالای این رشته ورزشی در شهرستان دارد.

علی اصغر بهمنی هرمز گفت: هم اکنون زمانی است که از دست مسئولان برای  فوتبال کاری ساخته نیست و تمام آن به دست خود شما اهالی فوتبال است.

بهمنی بزرگترین مشکل فوتبال شهرستان را التقاط آن عنوان کرد و گفت: عده ای برای گذران اوقات فراغت به ورزش فوتبال می پردازند و عده ای نیز به صورت کاملا حرفه ای با این ورزش برخورد می کنند؛ اما بزرگترین مشکل فوتبال شهرستان در اینجاست که این دو با یکدیگر ترکیب شده و متاسفانه نه جنبه تفریحی دارد و نه جنبه حرفه ای و همین مسئله موجب شده که بزرگترین ضربه به فوتبال شهرستان وارد شود.

بهمنی به مشکلات مالی در بخش ورزش اشاره کرد و گفت: در سال گذشته کمک های خیری در ئرزش باعث شد کمی مشکلات ما مرتفع شود اما امسال به لحاظ درآمد به مشکل برخوردیم و متاسفانه نتوانستیم آنطور که باید انتظار دوستان را برآورده کنیم.

در ادامه امام جمعه شهر بهار با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) گفت: ورزش باید در جهت خدمت به خدا و خلق خدا بوده و هدفمند باشد.

حجت الاسلام حاتم نیا با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص ورزش گفت: تحصیل تهذیب و ورزش از مهمترین مسایلی است که رهبر انقلاب به آن تاکید داشته و جوانان شهرستان هم باید آن را مورد توجه خود قرار دهند.

امام جمعه بهار ادامه داد: متاسفانه حضور جوانان ورزشکار در نماز جمعه کمرنگ است و این در صورتی است که ورزشکاران باید همیشه در صف اول نماز جماعات باشند و بیش از پیش به تهذیب توجه نمایند.

در ادامه نماینده شهرهای بهار و کبودراهنگ نیز با اشاره به اهمیت تجلیل از پیشکسوتان ورزشی گفت: امر تجلیل از پیشکسوتان و برترین ها در هر عرصه ای خصوصا ورزش بسیار پسندیده است که موجب جذب و ایجاد انگیزه در جوانان می شود.

در انتهای مراسم از شهدای ورزشکار، دبیران اسبق هیئت فوتبال، داوران بین المللی و ملی شهرستان ، پیشکسوتان فوتبال و دیگر فعالین این عرصه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار