مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. بهمن 1394 - 16:09   |   کد مطلب: 16800
معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی کشورگفت: افرادی که در کرسنت و خیلی از قراردادهای نفتی که به عنوان ثروت‌های ملی ما مطرح است، دست داشتند و این ثروت را به تاراج و به یغما برده اند امروز در مناصب دولتی قرار دارند!

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از دانشجو، ریحانی معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه دولت یازدهم دولت فسادپرور است گفت: یکی از دغدغه‌های انقلاب اسلامی که در سیره و فرمایشات حضرت امام و مقام معظم رهبری هم مداوم بر آن تاکید شده مبارزه با فساد اقتصادی و سیاسی بوده است.

 

وی تصریح کرد: پس از گذشت زمان افرادی مسئولیت‌ها را به عهده گرفتند که مشی آنها برخلاف انقلاب اسلامی بود و افرادی که خودشان را در فسادهای اقتصادی و سیاسی غوطه ور و مسیری برخلاف امت و انقلاب انتخاب کردند.

 

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه افرادی که در فسادهای اقتصادی و سیاسی غوطه ور شدند مرتبا مورد تذکر رهبری قرار گرفتند اظهار داشت: پیام‌های متعددی که مقام معظم رهبری درباره مفاسد اقتصادی در این برهه‌ها دادند نشان از شفافیت این موضوع دارد ، متاسفانه در همین ایام اخیر مجددا شاهد پرونده‌ای بودیم که افرادی که در قراردادهای پیشین اقتصادی نقش داشتند بازهم در این قرار دادها نقش موثری دارند.

 

وی افزود:افرادی که در کرسنت و خیلی از قراردادهای نفتی که به عنوان ثروت‌‌های ملی ما مطرح است، دست داشتند و این ثروت را به تاراج و به یغما برده‌اند امروز در مناصب دولتی قرار دارند!این افراد  بستری را برای وجود رشوه‌ها ایجاد کردند.

 

ریحانی با بیان اینکه عده‌ای براساس رشوه‌ها و داد و ستدهای جناحی و شخصی معیشت مردم را مورد هدف قرار داده‌اند تاکید کرد: خیلی از افرادی که در این پرونده‌ها دست داشتند امروز برای مجلس و مناصب بالای کشور همچون وزارتخانه ها دورخیز کرده اند. این جای سوال دارد که از دولت اگر این دولت دولت تدبیر و امید است قطعا با افرادی که در مفاسد اقتصادی دست دارند باید اصلاحیه ای در کابینه خود انجام دهد.

 

وی افزود: اگر تدبیری اتفاق بیفتد باید با کسانی که فکر آنها به سمت کسب منافع جناحی و شخصی خود است برخورد شده لذا این علامت سوال وجود دارد که افرادی که در پرونده‌های فساد دست دارند امروز بر مناصب کشور نقش دارند.

 

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی کشور در پایان خاطرنشان کرد: امید داریم دولت کار ملت را پیش ببرد اما با این رویکرد احساس می‌کنیم رسیدن به مطالبات خیلی سخت خواهد بود.

 

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار